مردم از گسترش سویه جدید کرونا آگاه شوند

استاندار البرز

مردم از گسترش سویه جدید کرونا آگاه شوند

میهن نیوز: نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مردم باید از گسترش سویه جدید کرونا آگاه شوند و با اهداف ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا همراهی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ما، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه این نشست متعاقب ستاد ملی برپا می شود، افزود: با توجه به گسترش سویه جدید کرونا و اینکه به مراسم پیش رو در ماه محرم و اجتماع اربعین نزدیک هستیم، باید تدابیر لازم را اتخاذ کنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس هیات های مذهبی نیز در این جلسه حضور یافتند تا از برنامه های ستاد، جهت پیشگیری از شیوع کرونا آگاه شوند و همراهی لازم را داشته باشند.

عبداللهی با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: صدا و سیمای مرکز استان به صورت ویژه در راستای آگاهی بخشی به مردم در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و تزریق دوز یادآور واکسن کرونا اقدام کند.

وی افزود: شهرداری های استان نیز نسبت به فضاسازی مناسب برای برگزاری مراسم ماه های محرم و صفر وارد عمل شوند.

عبداللهی گفت: اتاق اصناف استان نیز در حوزه های مربوطه و خصوصا مراکز پذیرایی و تالارها با توجه به ایام و مراسم پیش رو اطلاع رسانی لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مدارس باید برای حضور دانش آموزان مهیا شوند، افزود: هیات های مذهبی نیز در ارتباط با رعایت فاصله اجتماعی و اطلاع رسانی توسط مداحان به مردم اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: مراقب ها و محدودیت هایی طبق دستورالعمل های مقابله با کرونا در ادارات و دستگاه ها اعمال شود.

وی افزود: امید است با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی بتوانیم مراسم پرشور محرم و صفر را با کمترین دغدغه و نگرانی برای مردم برگزار کنیم.

Share this post