مرکز نیکوکاری به نماد مشارکت اجتماعی مردم تبدیل شده است

بیدخام

مرکز نیکوکاری به نماد مشارکت اجتماعی مردم تبدیل شده است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی  استانداری قزوین تاکید کرد :

مرکز نیکوکاری به نماد مشارکت اجتماعی مردم تبدیل شده است

پنل تخصصی موسسات خیریه در قزوین رونمایی شد

با حضور بیدخام مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری پنل تخصصی موسسات خیریه در نرم افزار شبکه های مردمی برای نخستین بار در کشور، در کمیته امداد استان قزوین رونمایی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،مریم بیدخام در مراسم رونمایی از پنل تخصصی موسسات خیریه  بیان کرد: مراکز مختلف نیکوکاری در استان قزوین ایجاد شده است که در نقاط مختلف قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز مرکز نیکوکاری به نماد مشارکت اجتماعی مردم تبدیل شده است که ظرفیت خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین اضافه کرد: مرکز نیکوکاری به مرکزی برای رفع و حل مشکلات اجتماعی تبدیل شده و در واقع باید گفت که در محله های مختلف در کسوت امداد محله ظاهر شده اند.

وی افزود: برداشتی که از فعالیت مراکز نیکوکاری دارم به واسطه گزارش ارائه شده مسئولان مربوطه نیست بلکه بازدیدهایی از این مراکز داشته ام و از نزدیک شاهد این موفقیت قرار گرفته ام.

بید خام عنوان کرد: موضوع جلوگیری از موازی کاری امر مهم و جدی است چراکه ممکن است یک فرد به چند موسسه مراجعه کند و فرد دیگری به لحاظ عدم توانایی نتواند حتی به یک موسسه مراجعه کند.

وی خاطرنشان کرد: پنل اختصاص یافته به موسسات خیریه امکان شایسته ای را برای ارتقای خدمت رسانی به نیازمندان فراهم می کند البته حفظ حرمت و کرامت افراد نیز بسیارمهم است که با محرمانگی اطلاعات نیازمندان، در این زمینه اقدام شایسته صورت خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین عنوان کرد: ۶۰ موسسه خیریه داریم که هر کدام افراد مختلف را تحت حمایت دارند که باید افراد مشترک میان آنها احصاء شود و خدمت رسانی به صورت منظم و شایسته ارائه شود.

وی اظهارکرد: توجه به موضوع توانمندسازی در کمیته امداد امام خمینی (ره) امری شایسته و پسندیده است که لازم است در موسسه های خیریه و مراکز نیکوکاری به این رویکرد توجه شود.

بیدخام گفت: در واقع باید تلاش کنیم تا مرکز نیکوکاری به کمک معیشت خلاصه نشود بلکه موضوع اشتغال و آموزش مهارت نیز در این مراکز مورد توجه قرار  گیرد.

Share this post