مسابقات ورزشی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان آغاز شد

مسابقات ورزشی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان آغاز شد

میهن نیوز : افتتاحیه مسابقات ورزشی ویژه کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان به مناسبت پانزدهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران آغازشد.
دراین دوره از مسابقات که در رشته های تنیس روی میز ،دارت ،شطرنج،فوتسال و والیبال برگزار می شود اکثر کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران زنجان در این رقابت ها حضوردارند.
در حاشیه این رقابت ورزشی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان زنجان ضمن اشاره به اهمیت ورزش کارمندان و تأثیرات مثبت آن در راندمان کاری به خبرنگار ما گفت: از آنجائیکه در آموزه های دینی به ورزش نیز اشاره شده است، بر کسی پوشیده نیست که ورزش جزء نیازهای اساسی جسم و روح انسان ها به شمار می رود.
بهرام بادپا ادامه داد: جامعه ی سالم و پر نشاط در گرو توسعه ورزش است و پرداختن به آن به خصوص در محیط کارمندی باعث ایجاد روحیه ای پرانرژی، پرنشاط و فعال در بین کارمندان خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه کارمندان بانک در صورتی که هر روز نیم ساعت به ورزش بپردازند روحیه با نشاطی خواهند داشت ادامه داد: فواید ورزش و نشاطی که انسان پس از ورزش کردن پیدا می کند تا مدت ها مغز انسان را به سمت آرامش می کشاند و این مهم به خصوص برای کارمندانی که ساعت ها پشت میزهای خود در حالتی ثابت می نشینند ضروری تر است همچنان که روح سالم در بدن سالم است.
وی در پایان گفت :امید است بتوانیم با برگزاری چنین مسابقاتی همکاران را تشویق به ورزش کردن نماییم اگر چه اکثر همکاران بانکی هریک در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

 

Share this post