مسال سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در قزوین کشف شده است

مسال سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در قزوین کشف شده است

ا

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: عوامل انتظامی استان از ابتدای امسال تاکنون موفق به کشف سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شده اند.

سردار علی ابراهیمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین تصریح کرد: نیروی انتظامی از ابتدای امسال تاکنون و به منظور مقابله با معتادان و فروشندگان موادمخدر، چهار هزار و ۹۱ قاچاقچی، حمل کننده و توزیع کننده مواد را در سطح استان شناسایی و دستگیر کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح های ضربتی این نیرو در سال جاری، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک هزار و ۵۹۲ طرح بزرگ و کوچک در مناطق مختلف آلوده به اجرا گذاشته شده و در این رابطه نیز ۲ هزار و ۱۷۵ متهم دستگیر و ۲ هزار و ۶۶۶ بوته شاهدانه و ۱۱۸ دستگاه خودرو حمل و جا به جایی مواد به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تاکید کرد: در سال جاری همچنین چهار هزار و ۷۰۴ پرونده در سطح کلانتری و پاسگاه های نیروی انتظامی استان پیرامون مواد مخدر تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال شده است.

سردار ابراهیمی مساله قرص های روانگردان را از نگرانی های مهم خانواده ها برشمرد و گفت: نیروی انتظامی استان در این راستای امسال موفق به کشف ۷۰ هزار عدد از این قرص ها شده و در حال حاضر نیز آمادگی ۱۰۰ درصدی خود را با استفاده از تمامی ظرفیت های درونی آن جهت جمع آوری تمامی معتادان سطح جامعه اعلام می کند.

وی در ادامه نبود کمپ های ماده ۱۶ را برای نگهداری معتادان متجاهر یکی از دغدغه های مهم برای استان قزوین دانست و گفت: این مراکز امروزه در بسیاری از استان های کشور، به خصوص استان های حاشیه ای راه اندازی شده و امیدواریم با تلاش های صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این مرکز در استان قزوین نیز باشیم.

 

Share this post