مشاور مدیر کل ومسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد

مشاور مدیر کل ومسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد

درمراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان و اعضای شورای معاونین اداره کل، دکترفرحناز فتحی به سمت مشاور مدیر کل و مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان زنجان معرفی و از زحمات منیر اسمعیلی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگارما، مدیرکل آموزش و پرورش استان در  این جلسه تغییر و تحول در سازمان های اجرایی را موجب پویایی یک سیستم خواند و گفت: نیروی انسانی توانمند در هر سازمانی خصوصا در دستگاه تعلیم و تربیت موجب توسعه سازمان و جامعه خواهد شد و هدف ما هم پویا کردن سازمان و رسیدن به نهایت بهره وری وکارآمدی است.

دکتر ابراهیم رفیعی تصریح کرد: بنای کار دولت تدبیر و امید بر استفاده از توانمندی های زنان است و در همین راستا در آموزش و پرورش استان هم از توانمندی‌های بانوان در دو پست ریاست شهرستان و نیز در دیگر سطوح مدیریتی و کارشناسی استفاده شده است.

وی بهره مندی از توان بالای زنان فرهنگی در سطوح اجرایی را لازمه توفیق دستگاه تعلیم و تربیت خواند و تصریح کرد: بانوان فرهنگی بیش از نیمی از جمعیت فرهنگیان کشور را تشکیل می دهند که علاوه بر کار تدریس، توان اجرایی و مدیریتی خوبی نیز دارند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: موفقیت یک سیستم اجرایی در گرو بهره مندی از تمام توان نیروی انسانی است و خوشبختانه در آموزش و پرورش هم هر دو نیروی انسانی توانمند برادر و خواهر وجود دارند و وظیفه ما تشخیص و استفاده از آنان است.

دکتر رفیعی با تاکید بر اینکه خانم فتحی با توجه به سوابقی از جمله مشاور فرماندار، عضو شورای اسلامی شهر در استانهای دیگر و مهمتر از هر چیز به عنوان یک سرباز گمنام در امر تعلیم وتربیت خدمت کرده اند و نیرویی فعال و با انگیزه هستند، افزود: با تجربه‌ای که ایشان در امور بانوان دارند امیدواریم در حوزه بانوان تحول شگرفی رخ دهد و فعالیتهای این حوزه بیش از گذشته نمود پیدا کند.

وی ادامه داد: امید است با شناسایی و ساماندهی توانمندیهای بانوان بتوانیم سهم 30 تا 40 درصدی بانوان را محقق کنیم تا به عنوان مدیران وکارشناسان مسوول در سیستم آموزش و پرورش استان زنجان فعالیت کنند.

بانوان فرهنگی همواره  در توسعه جامعه نقش آفرین بوده اند

مسوول جدید امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان درخصوص  انتصاب خود گفت: توسعه و پیشرفت جوامع همواره مدیون نیروی انسانی قوی وکارآمد است و اگر نیمی از این نیروها از بانوان باشند بی شک می توانند جامعه را به سر منزل مقصود نزدیکتر نمایند، چراکه بانوان فرهنگی همواره  در توسعه جامعه نقش آفرین بوده اند و از جایگاه ارزشمندی برخوردارند.

 دکتر فتحی ادامه داد: علاوه بر برنامه های وزارتخانه برنامه های  مهم بومی با محوریت توجه به جایگاه بانوان و استفاده از تمام ظرفیت های بالقوه در راستای اعتلای آموزش و پرورش تدوین شده است که امید است با همکاری مسوولان اداره کل آموزش وپرورش استان اجرایی شود.

گفتنی است فتحی دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان انگلیسی و دکترای علوم سیاسی، از دبیران زبان مدارس استان زنجان ،از فعالان رسانه ای استان زنجان می باشد که سوابقی چون مشاور جوانان فرمانداری ، سرپرست گروه مشاوران فرمانداری، عضو شورا اسلامی شهر در دور دوم را نیز در کارنامه خود دارد.

Share this post