معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز: مراسم روز خبرنگار باید درخور شان و جایگاه اصحاب رسانه باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز: مراسم روز خبرنگار باید درخور شان و جایگاه اصحاب رسانه باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: عملکرد و فعالیت ما بعنوان کارگزاران نظام می تواند پاسخ مناسبی در مقابل منتقدان باشد بنابراین دغدغه مقابله با نقد را نداریم.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، سعید ناجی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با موضوع برگزاری مراسم روز خبرنگار برگزار شد، با تبریک دهه کرامت افزود: برای این روز بزرگ و ارزشمند باید برنامه ای منسجم و در خور شان و جایگاه خبرنگاران در استان برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: برای روز بزرگداشت خبرنگار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد چراکه به جایگاه این قشر فرهیخته واقف هستیم.

ناجی گفت: به طور قطع مراسم روز خبرنگار برای تجلیل از اصحاب فعال رسانه برگزار خواهد شد ولی پیش بینی سمینارها و همایش های تخصصی و آموزشی نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: برنامه ریزی برای روز خبرنگار با محوریت خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گیرد و روابط عمومی استانداری البرز نیز بر کیفیت این امر نظارت داشته باشد.

معاون استاندار البرز اضافه کرد: عملکرد و فعالیت ما بعنوان کارگزاران نظام می تواند پاسخ مناسبی در مقابل منتقدان باشد بنابراین دغدغه مقابله با نقد را نداریم.

وی گفت: با حوزه هایی که باورها و اعتقادات مردم و ساختار نظام لطمه وارد می کنند مورد برخورد جدی از سوی مراجع ذی صلاح نظارتی قرار می گیرند.

ناجی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: بستر فعالیت را برای تمامی کاندیداهای مورد تایید، فراهم می کنیم و استفاده از امکانات دولتی و شهرداری ها له یا علیه شخص و افراد خاصی در انتخابات پیش رو به جد مورد برخورد قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و خون شهدا را بر خود واجب می دانیم، عنوان کرد: درصدد برگزاری انتخاباتی سالم، پر شور و باشکوه در نهایت امانت داری و دقت هستیم.

Share this post