نادر بلباسی رییس هیات فوتبال استان زنجان شد

نادر بلباسی رییس هیات فوتبال استان زنجان شد

آوای میهن نیوز: ریاست هیأت فوتبال استان زنجان  به مرد نام آشنای فوتبال زنجان نادر بلباسی رسید.

به گزارش خبرنگارما، در جلسه مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان که با حضور “شهاب الدین عزیزی خادم” رییس فدراسیون این رشته ورزشی برگزار شد، نادر بلباسی با کسب اکثریت آرای ماخوذه، به مدت چهار سال سکان هدایت هیات ورزش فوتبال استان زنجان را در اختیار گرفت.

وی سابقه مدیریت در لیگ های مختلف کشوری را دارد.

گفتنی است : شهرام اسکندری پور ۶ رای، منصور سلطان محمدی  ۳ رای و منصور حسن کمالی نیز یک رای از مجموع آرای ماخوذه را در این انتخابات به خود اختصاص دادند و در این انتخابات غلامرضا داداشی به عنوان دیگر نامزد ریاست هیات فوتبال زنجان، هیچ رایی نیاورد.

همچنین مجید بیگلی و جواد نوروزی دیگر نامزدهای ریاست این هیات قبل از رای گیری به ترتیب به نفع بلباسی و اسکندری پور انصراف دادند.

صلاحیت “شهرام اسکندری پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان محمدی، منصور حسنی کمال و جواد نوروزی” برای رقابت در این عرصه انتخاباتی و در اختیار گرفتن سکان هدایت این رشته ورزشی برای چهار سال آتی، محرز و اعلام شده بود.

نگاه مدرن و مترقی باید بر فوتبال ایران حاکم شود

رییس فدراسیون فوتبال کشور  در این جلسه گفت: نگاه مدرن و مترقی و همدلی و هم افزایی بر فوتبال کشور باید حاکم شود.

شهاب الدین عزیزی خادم، افزود: امروز نگاه توسعه محور بر فدراسیون فوتبال ایران وجود دارد و اگر در این راستا قرار نگرفته و بطور منسجم حرکت نشود در این صورت فرصت های پیش روی نیز از دست خواهد رفت.

 

وی با بیان اینکه نگاه علمی، رویکرد جدی این فدراسیون است و انتظار می رود هیات های استانی نیز در این راستا گام بردارند، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال به منظور رشد و توسعه متوازن این رشته ورزشی در سطح کشور با تمام توان و ظرفیت، همراه و کمک کار هیات های استانی است که باید از این فرصت استفاده مطلوب و مناسبت تری شود.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه برای ایجاد تحول در حوزه فوتبال باید از تمامی ظرفیتها، توانمندی ها و تجارب ارزشمند استفاده شود، افزود: پیروزی های غرور آفرین تیم های ملی فوتبال در طی روزهای مختلف و اخیر که انصافا تاریخی و ماندگار نیز هستند جای تبریک به جامعه ورزش کشور و ملت ایران دارد که به حتم این مهم در سایه لطف و عنایت خداوند متعال و همت و تلاش فعالان در این عرصه به ویژه مربیان و بازیکنان حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون برای رشد و شکوفایی فوتبال ایران به صورت شبانه روز در تلاش و فعالیت است، تصریح کرد: این پیروزی های فخرآفرین باعث می شود که خستگی در جان فعالان در این عرصه باقی نماند و امید است که این پیروزی ها مدام و مستمر باشد.

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید براینکه همه بر تیم ملی فوتبال ایران افتخار می کنند و در حوزه فوتسال نیز جزو هشت تیم برتر جهان هستیم، گفت: این فدراسیون با تمام توان از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود استفاده می کند تا این رشته ورزشی کشورمان در مسیر رشد و تعالی بهتر و بیشتر قرار گیرد.

عزیزی خادم با بیان اینکه هیات های استانی و باشگاه های فوتبال از پایه های اصلی و اساسی این رشته ورزشی پرطرفدار هستند، اظهار داشت: فدراسیون با تمام توان در مسیر توسعه محوری پیش می رود و امید می رود در کنار هم و دست در دست یکدیگر و با داشتن تعامل، همدلی و هم افزایی بیشتر به سمت نگاه توسعه ای در ورزش فوتبال برویم.

وی با تاکید براینکه اعتقادم بر این است آنچه از تعامل به دست می آید در جنگ و تقابل حاصل نمی شود، تصریح کرد: در ورزش فوتبال و فوتسال باید به موضوع استعدادیابی و استعدادپروری توجه جدی داشت و به حتم فدراسیون نیز در این راستا جدیت تمام دارد و به همین خاطر نیز در کنار هیات های فوتبال است.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه باید با خلوص نیست وارد عرصه شد تا بازنده میدان نشد، افزود: مردم ایران باهوش هستند و بعدها تاریخ فوتبال ایران را قضاوت خواهد کرد و امید است برای تعالی این رشته ورزشی ایران خیز و حرکت قوی چه از سوی فدراسیون و چه هیات های استانی، برداشته شود.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران در شرف رفتن به جام جهانی است، اظهار داشت: توسعه در دل توسعه است و نباید از آن عقب افتاد و باید با برنامه ریزی های مناسب، جهش کرد و در این میان فدراسیون نیز در فکر برطرف کردن مشکلات است.

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال زنجان قرار بود ۲۲ فروردین ماه امسال برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری و مقابله با این بیماری و حفظ سلامت فعالان در عرصه ورزش فوتبال و حاضرین، لغو شد اما بر اساس نامه امور استان های فدراسیون، این انتخابات دهم آبان ماه جاری انجام شد.

Share this post