ناکامی سوداگر مرگ در قاچاق مواد مخدر در قزوین/کشف 7 کيلوگرم تریاک در بوئین زهرا

ناکامی سوداگر مرگ در قاچاق مواد مخدر در قزوین/کشف 7 کيلوگرم تریاک در بوئین زهرا

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین خبرداد:

ناکامی سوداگر مرگ در قاچاق مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام کار اطلاعاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک قاچاقچی از استان های همجوار به شهرستان البرز مطلع شدند.

سرهنگ بیژن خدایی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهر  محمدیه با استقرار در مبادی ورودی شهر قزوین و شهرستان البرز به کنترل محورها پرداختند.

وی عنوان کرد: ماموران حین کنترل خودروها ، خودروی مورد نظر (سواری پراید ) را شناسایی و دستور ایست صادر ولی راننده بدون توجه به فرمان پلیس با سرعت بالا متواری و واحد های عملیاتی پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه راننده حین تعقیب و گریز مقادیری مواد را از داخل ماشین به بیرون پرت می کند افزود: در بررسی ماموران مقدار 405 گرم شیشه و یک کیلو و 610 گرم هروئین کشف شد.

کشف 7  کيلوگرم تریاک در بوئین زهرا

وی در ادامه اظهار داشت: در پي گزارش رسيده مبني بر اينکه فردي از استان همجوار مقاديري مواد مخدر را جهت فروش به استان “همدان” انتقال مي دهد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با اشاره به اینکه اين ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي و هماهنگي مقام قضايي وارد عمل شدند افزود: ماموران موفق به شناسایی خودروی سواری “پژو 206” حامل موادمخدر در ورودی بوئین زهرا شده و آن متوقف کردند.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 7 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و یک نفر متهم نیز در این خصوص دستگیر شد.

 

Share this post