نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان حضور در نمایشگاه‌های خارجی است

نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان حضور در نمایشگاه‌های خارجی است

 

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی زنجان گفت: برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور در نمایشگاه‌های خارجی و داخلی در راستای عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی استان است.

علی یگانه‌فرد در جمع خبرنگاران، برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی را یکی از محورهای توسعه همکاری و آشنایی تجار و فعالان حوزه های مختلف اقتصادی عنوان کرد و گفت: آشنایی با تولیدات و زمینه های دیگری که موجب رونق اقتصادی و ارتباطات تجاری و اقتصادی می شود نیز از دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه‌ها است.

وی از حضور اتاق بازرگانی زنجان در نمایشگاه گردشگری و سفر در استان وان ترکیه خبر داد و افزود: با سرعت گرفتن واکسیناسیون در ایران و دیگر کشورها، برگزاری نمایشگاه ها رونق گرفته و امید است با پایان پاندمی، بتوان توسعه اقتصادی را از طریق برگزاری و حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی دنبال کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی زنجان با بیان اینکه غرفه اتاق بازرگانی زنجان در «یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر به منطقه شرق آناتولی ترکیه (وان)» به همراه نمایشگاه های جانبی و «چهارمین کنفرانس بزرگ پژوهش های غرب آسیا» نسبت به معرفی ظرفیت های گردشگری، سفر، تجارت، صنعت و کشاورزی و … اقدام کرده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ترکیه شریک نخست تجاری استان زنجان بوده، گسترش همکاری ها با این کشور و استان های آن مهم است.

یگانه‌فرد حضور در اتاق بازرگانی و صنایع استان وان را از برنامه های اتاق بازرگانی زنجان در این نمایشگاه، عنوان و تصریح کرد: آمادگی گسترش همکاری و کار در زمینه های مشترک و مختلف تجاری با اتاق بازرگانی وان را داریم.

وی با اشاره به اینکه نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان در بخش های مختلف در حال عملیاتی شدن است، تاکید کرد: این نقشه راه در کشور منحصر به فرد بوده و برنامه های خارجی استان، ذیل این نقشه راه، پیگیری می‌شود.

 

Share this post