نگاه برابر به قشر معلول در جامعه نهادینه شود

نگاه برابر به قشر معلول در جامعه نهادینه شود

 

میهن نیوز: دانش آموزان مدرسه استثنايي شهر تاکستان به منظور آشنایی با وظایف شهردار و مجموعه شهرداری تاکستان به همراه مدیر و نماینده انجمن اولیاء و مربیان از واحدهای مختلف شهرداری بازدید و با مهندس کیوان رحمانی شهردار تاکستان دیدار و گفت و گو کردند.

شهردار تاکستان  در جمع مربیان و آموزرگاران و دانش آموزان مدرسه استثنایی با آنها به دیدار و گفت و گو پرداخت و از نزدیک پای در دل آنها نشست.

در این دیدار صميمي کیوان رحمانی ابتدا با بیان اینکه  كار كردن با اين كودكان كه هر يك به نوعي با ناتواني جسمي مواجه هستند واقعاً عشق مي خواهد که جا دارد از زحمات و تلاش مربیان و مجموعه آموزشی استثنایی شهر تشکر و قدردانی نمایم.

وی به شعار معلوليت محدويت نيست اشاره كرد و گفت: نگاه برابر به قشر معلول و استفاده از ظرفيت هاي آنان، مهم ترين اقدامي است كه مي تواند نتايج قابل قبولي در پي داشته باشد و باید در جامعه نهادینه شود.

شهردار تاکستان در ادامه افزود: توجه و نگاه مدیریت شهری به مدارس سطح شهر با حس مثبت انديشي بوده و همواره در حد توان در خدمت اين فرزندان بوده و خواهد بود.

وي در ادامه با اشاره به لزوم توجه مضاعف به دانش آموزان و آموزشگاه هاي شهر، گفت: هرآنچه در اين مسير سرمايه گذاري و هزينه شود يك سرمايه گذاري بلند مدت براي شهر است و در آينده، و شهروندان ثمره اين سرمايه گذاريها را خواهند ديد.

رحمانی ضمن تشویق دانش آموزان به کتابخوانی اظهارداشت: با مطالعه می توانید به حقوق و وظایف شهروندان آشنا شده و با آگاهی بهتری در جامعه زندگی کنید.

 وی در ادامه بخش های مختلف شهرداری را معرفی کرد و افزود: بسیاری از بخش های شهرداری خدماتی بوده و علاوه بر تنظیف شهر و حفاظت و گسترش فضای سبز واحدهایی مانند آتش نشانی شبانه روز برای رفاه شهروندان تلاش می کنند.

 در پایان این دیدار، با اهدای گل و هدیه  از سوی شهردار از دانش آموزان اين آموزشگاه تجلیل شد.

Share this post