پی گیر مطالبات رتبه بندی فرهنگیان هستم + فیلم

اسماعیلی

پی گیر مطالبات رتبه بندی فرهنگیان هستم + فیلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در نشست خبری که به مناسبت روزمعلم برگزارشد با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان گفت: معلمان مطالباتی دارند و بنده به عنوان خادم همکاران عزیز به دنبال مطالبه‌گری حقوق معلمان هستم لذا مطالبات آنها را پیگیری کرده و به گوش دستگاه‌های مربوطه رسانده‌ام و همچنان نیز پیگیر هستم چراکه فکر می کنم مطالبات معلمان به حق است ،اما باید اجازه دهیم طرح رتبه بندی مراحل خود را سپری کند و به مرحله اجرا برسد وانشاا… اتفاقات خوبی در راه است.
علی اسماعیلی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان پرداخت واظهارکرد:تجلیل از معلمان نمونه و برتر، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، نشست مدیران و معلمان استان با استاندار زنجان، دیدار با خانواده های شهدای معلم و حضور مسئولان در مناطق مختلف آموزش و پرورش در استان از جمله این برنامه ها است.
وی با بیان اینکه ۴۹نفر از معلمان استان برای انتخاب عنوان برتر به مرحله کشوری معرفی شده اند، ادامه داد: از ۶ تن از معلمان برگزیده جلوه های ویژه معلمی در استان نیز تجلیل می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه تکریم مقام معلم منحصر به روز و هفته معلم نیست، گفت: باید همواره به جایگاه و کرامت معلم امعان نظر داشته باشیم.
اسماعیلی با بیان اینکه استان زنجان ۴۹ شهید معلم و بیش از ۵۰۰ شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: یک ششم شهدای این استان از معلمان و دانش آموزان هستند.

Share this post