کارگران افسران جنگ اقتصادی ایران هستند

کارگر

کارگران افسران جنگ اقتصادی ایران هستند

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به دستاوردهای مهم جوانان در عرصه های مختلف کشور، گفت: امروز شعارهای دیروز به شعورها تبدیل شده است.

همزمان با هفته کارگر در آستانه  وروز جهانی کارگر،  مراسم غبار روبی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا ی کارگری به همت خانه کار گر استان زنجان، با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید، فنی و حرفه ای،  بسیج کارگری استان ، علیرضا فیروز فر، شهر دار زنجان و جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان، در محل بهشت فاطمه (س) با حضور رسانه های استان زنجان برگزار شد .

 

سردار ابولفضل طهماسبی،  در این مراسم با اشاره به وجود بیش بر سه هزار شهید شاخص استان در حوزه های مختلف و تعداد ۲۲۹ شهید کارگری زنجان، اظهار داشت: این شهدا در عرصه های مختلف برای دفاع از از تمامیت ارضی در دوران دفاع مقدس جانفشانی کرده‌اند.

این مقام نظامی،  با بیان اینکه برگزاری این مراسم به همت خانه کارگر استان زنجان بعنوان تجدید میثاق و پیمانی دوباره با شهدای ایران است برگزار می شود، ادامه داد: بعد از فرو کش کردن دو ساله شیوع کرونا در جهان و ایران فردا جمعه آخرین جمعه ماه رمضان بار دیگر مردم زنجان برای راهپیمایی روز جهانی قدس گرد هم »ی آیند و راهپیمایی می‌کنند.

وی، با اشاره به اهمیت هفته و روز کار و کارگر، در تقویم ایران و جهان، افزود: کارگران در صحنه اقتصادی بعنوان افسران جنگ اقتصادی در حال جهاد هستند.

این مسئول در استان زنجان، با بیان اینکه به برکت نیروهای متخصص و کارگران ماهر در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی امروز به امید خدا در اوج قله موفقیت ها و تولید ناخالص ملی هستیم، تصریح کرد: امروز جوانان این مرز بوم در حوزه تولید دانش بنیان دستی های گره گشا در حوزه های اقتصادی تولیدی دارند.

وی، با اشاره به دستاوردهای جوانان در عرصه های مختلف اقتصادی و امنیتی و اجتماعی و …، گفت: امروز شعارهای دیروز به شعورها تبدیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر جهاد تبین یکی از ضروریات جامعه ایران است،  یادآورشد: به همت بسیج کارگری شاهد دستاوردها و پیشرفت های گوناگون در سطح کشور به دست کارگران ایران اسلامی هستیم.

سردار طهماسبی، با اشاره به اهمیت تحقق شعار سالجاری، تاکید کرد: ضروری است پایگاه‌های بسیج کارگری بر تبین این شعار با سرلوحه تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین بیش از پیش بکوشند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه شعار سال باید عملیاتی شود، خاطر نشان شد: جوانان تحصیلکرده باید از طریق شرکت های دانش بنیان به صحنه ها و میدان کار ورود پیدا کنند تا شاهد پیشرفت در همه امور و توسعه و آبادانی و تعالی و پیشرفت در امور تولیدیو صنعت کشور باشیم.

وی، با اشاره به اینکه ضروری است دستاوردهای معنوی نیز به مردم تبین شود، افزود: همه ما در حوزه بسیج کارگری مطالبه گر هستیم .

 وی، در پایان با اشاراه به آبرسانی بسیج به ۵۷روستایی محروم از آب شرب استان، اضافه کرد: در صدد افزایش تعداد روستا های تحت پوشش آبرسانی به ۷۵روستا در سالجاری هستیم.

Share this post