کارگران در شرایط کنونی تحت فشار انواع استرس ها و مسائل اقتصادی هستند

کارگران در شرایط کنونی تحت فشار انواع استرس ها و مسائل اقتصادی هستند

جلسه هم اندیشی ، مدیریت درمان تامین اجتماعی و دبیر اجرایی خانه کارگر استان به همراه اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر زنجان، همزمان با (۵اسفند) برگزار شد.

آوای میهن نیوز: دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان، در این جلسه ، به تشریح  مشکلات  جامعه کارگری پرداخت و گفت: تقویت کادر پزشکی، کاهش زمان انتظار بیماران بیمه شده تامین اجتماعی، افزایش خدمات دندانپزشکی و تکریم مراجعین بیمه شده به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به ویژه تکریم کارگران بیمه تامین اجتماعی در مراکز درمانی از خواسته ها ی به حق دراستان است .

اصغر نجاری، ، با اشاره به ضروت رفع مشکلات در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان استان زنجان، ادامه داد: ضروری است خلاهای موجود در این زمینه با مدیریت جدید برطرف شود.

وی، با اشاره به وجود یک بیمارستان تامین اجتماعی در زنجان، یادآورشد: ضروری است درصدد تامین تجهیزات بیش از پیش این مرکز در زنجان باشیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان، تصریح کرد : خانه کارگر بعنوان یک تشکل صنفی با هدف دفاع و احقاق حقوق کارگران واحدهای تولیدی و صنایع استان فعالیت می کند، باید از ظرفیت های استانی برای برگزاری کمیته درمان با تلاش بیشتر از پیش استفاده شود.

به گفته نجاری، کارگران در شرایط کنونی تحت فشار انواع استرس ها و مسائل اقتصادی هستند و نباید تامین هزینه های دارو و درمان و یا مشکل مراجعه به مراکز تحت پوشش تامین اجتماعی نیز نگرانی های قشر کارگری را تشدید کند.

در ادامه این نشست هم اندیشی ، محمد ملک محمدی، بازنشسته شهرداری زنجان، نیز با اشاره به اینکه خانه کارگر زنجان و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان می توانند مشکلات را با تعامل برای بهبود خدمات رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان به نحو احسن انجام دهند؛ خاطر نشان شد: تشکلات کارگری و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر زنجان به همراه مسئولین استانی می توانند بدون چشم داشت مشکلات جامعه کارگری را  توام با ارتقای خدمات رسانی مطلوب انجام بدهند.

عضو هیئت اجرایی خانه کارگر زنجان، با بیان اینکه افراد تحت پوشش تامین اجتماعی بنا به دلایل و گرفتاریهای درمانی مجبور می شوند به مراکز  درمانی خصوصی مراجعه کنند، تاکید کرد: در این خصوص اقداماتی باید انجام شود.

ملک محمدی، در خصوص تکریم مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان ، یادآورشد: تکریم باعث مراجعه بیشتر و استقبال مراجعین برای استفاده از خدمات تامین اجتماعی می شود.

رضایتمندی بیمه شدگان، مردم زنجان را از اولویت های مدیریت درمان تامین اجتماعی است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز در ادامه این جلسه ، ضمن قدر دانی از خدمات اعضای خانه کارگر زنجان در راستای حمایت از حق و حقوق جامعه کارگری واحد های تولیدی با هدف رضایتمندی بیمه شدگان، مردم زنجان را از اولویت های خود برشمرد و گفت: افتتاح هتلینیگ بخش داخلی و جراحی، شروع عملیات محوطه سازی اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) و خرید تجهیزات پیشرفته ، مانند دستگاه جراحی چشم فیکو از اقدامات مدیریت درمان در راستای ایجاد رضایت است.

 مهدی  نیک سیرت، ، با اشاره به شیوع کرونا ویروس در پیک موج ششم، ادامه داد: در این خصوص برای رعایت پروتکل های بهداشتی از سالمندان در خواست شد برای حفظ سلامتی و جلوگیری از آلودگی به کرونا ویروس از مراجعه حضوری به مراکز درمانی سطح استان، پرهیز کنند.

وی،  با بیان اینکه تدابیری دراین زمینه اتخاذ شد تا داروهای بیماری مزمن  سالمندان، در صورت تایید پزشک، به همراهان سالمندان بیمار تحویل داده شود، افزود: در سال آینده شاهد کلنگ زنی احداث درمانگاه خدابنده و آغاز عملیات توسعه بیمارستان امید ابهر و جذب دو نفر دندانپزشک برای در مانگاه خدابنده خواهیم بود.

 در این دیدار مهدی محمدی، مسئول روابط عمومی خانه کارگر زنجان، زهراملابابایی سرپرستی خبرگزاری ایلنا در استان،  عیسی جلیلی انگورانی هیات رئیسه اتحادیه اسکان استان، بعنوان اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر استان زنجان، حضور داشتند.

Share this post