کسب رتبه های برتر دانش آموزان زنجانی درکنکورسراسری رخدادی مهم طی سال‌های اخیر است

کسب رتبه های برتر دانش آموزان زنجانی درکنکورسراسری رخدادی مهم طی سال‌های اخیر است

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:  ۲ دانش‌آموز زنجانی و یک دانش‌آموز ابهری در کنکور سراسری امسال موفق به کسب رتبه‌های تک‌رقمی در سه گروه امتحانی شدند  که رخدادی مهم طی سال‌های اخیر در این حوزه محسوب می‌شود.

حسن مظفری افزود: در کنکور امسال ” سیدسپهر فرندی” از زنجان رتبه اول گروه هنر، ” امیرمهدی زلفی” از ابهر رتبه اول گروه علوم‌انسانی و “سحر محمدی” از زنجان در جایگاه هفتم گروه  انسانی قرار گرفت

وی با تبریک این موفقیت درخشان به مردم استان، به ویژه فرهنگیان زنجانی این رخداد مهم را حاصل همکاری جمعی مدیران، خانواده های آنان و تلاش خود دانش آموزان فرهیخته عنوان کرد و افزود: بر این اساس مجموعه ای از مدیران آموزش و پرورش استان با برنامه ریزی هدفمند نقش موثری در این موفقیت بی نظیر ایفا کردند.

این مسوول با بیان اینکه لطف و عنایت خداوندی و همراهی خانواده های این دانش آموزان از عوامل دیگر موفقیت آنان محسوب می شود، اضافه کرد: این سه دانش آموز استان در مدارس تیزهوشان تحصیل می کنند که نباید از نقش بی بدیل معلمان و مدیران آنان در این شرایط کرونایی خاص غافل شد.

مظفری با اشاره به اینکه شرایط کرونایی تاثیر نامطلوبی را در حوزه آموزش برجا گذاشته است، ادامه داد: تلاش و موفقیت خیره کننده این سه دانش آموز زنجانی نشان داد هیچ شرایطی مانع دستیابی به رتبه های برتر نیست و از طرفی نیز باید گفت آموزش تعطیل نشده است.

وی با قدردانی از فعالیت های مدیران قبلی آموزش و پرورش استان برای برنامه ریزی مطلوب در این حوزه خاطرنشان کرد: تنها یک عامل در کسب این رویداد مهم دخیل نیست بلکه حرکت جمعی توانست این مهم را در تاریخ استان زنجان رقم بزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر ۶ دانش آموز نخبه زنجانی نیز در المپیاد کشوری حضور دارند، ابراز امیداوری کرد، این دانش آموزان با کسب مدال های رنگارنگ برگ زرین دیگری را در حوزه آموزش و پرورش استان رقم بزنند.

وی یادآوری کرد: دانش‌آموزان زنجانی نشان دادند که با تلاش و ممارست می‌توان به قله‌های موفقیت صعود کرد.

 

 

 

Share this post