کشف 120 کيلوگرم ترياک در زنجان

کشف 120 کيلوگرم ترياک در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 120 کيلوگرم ترياک در زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ما، سردار “رحیم جهانبخش” گفت: در پي تلاش هاي اطلاعاتي بعمل آمده، یک باند از قاچاقچيان مواد مخدر که با شيوه هاي گوناگون اقدام به انتقال مواد مخدر از استان هاي مرکزی به غرب کشور مي کردند شناسايي شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این افراد يک محموله مواد مخدر را از استان هاي مرکزی کشور بارگيري و در حال انتقال به غرب کشور می باشد که ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در يک عمليات ضربتي و هوشمندانه در اتوبان زنجان – قزوین دو دستگاه سواری سمند حامل مواد مخدر را شناسايي و آن ها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودروها 30 کيلوگرم تریاک کشف شد و 2 نفر اعضای این باند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند .

سردار جهانبخش افزود: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یک دستگاه سواری پژو پارس را که قصد داشت محموله مواد مخدر را از غرب کشور به استان های مرکزی انتقال دهد در اتوبان زنجان – قزوین شناسایی و متوقف و در بازرسی از خودرو 90 کیلو گرم تریاک را کشف کردند .

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد افزود : بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس  مي تواند گام موثري در برخورد با  قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

Share this post