۲ کشته در برخورد سواری با آمبولانس در جاده زنجان- بیجار

آمبولانس- تصادف

۲ کشته در برخورد سواری با آمبولانس در جاده زنجان- بیجار

آوای میهن نیوز – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد رخ به رخ یک دستگاه پژو ۴۰۵ با آمبولانس در مسیر زنجان به بیجار ۲ کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

سید قاسم موسوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژوه ۴۰۵ با یک دستگاه آمبولانس در کیلومتر ۷۵ جاده زنجان – بیجار به صورت رخ به رخ برخورد کرد.

وی افزود: به محض اعلام این حادثه به ندای امداد جمعیت هلال احمر استان بلافاصله ۲ تیم عملیات جاده ای از شهرستان ایجرود به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تعداد حادثه دیدگان چهار نفر بودند که راننده آمبولانس و پژو ۴۰۵ در دم فوت کردند و رهاسازی آنها توسط تیم های عملیاتی هلال احمر انجام شد.

موسوی ادامه داد: ۲ مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شدند.

وی ادامه داد: برای این عملیات یک دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و ست هیدرولیک به کارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این آمبولانس متعلق به بیمارستان شهرستان تکاب حامل مادر باردار بود که امداد رسانی به آنها با همکاری اورژانس، پلیس راه، راهداری، نیروی انتظامی و آتش نشانی انجام شد.

وی تاکید کرد: هموطنان می توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز با ندای امداد ۱۱۲ تماس برقرار کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

Share this post