ضعیف کشی که چیزی نیست پا روی خرخره گردن کلفت ها بگذارید

ضعیف کشی که چیزی نیست پا روی خرخره گردن کلفت ها بگذارید

انسیه ابو بصیری عضو شورای اسلامی زنجان خطاب به رئیس قوه قضاییه:
ضعیف کشی که چیزی نیست پا روی خرخره گردن کلفت ها بگذارید
آوای میهن نیوز_ مهران حبیبی،:
عضو شورای اسلامی شهر زنجان خطاب به محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه گفت: تقاضا دارم پا روی گردن کلفت هایی که تخلف می کنند بگذارید، واقعاً ضعیف کشی که چیزی نیست!
انسیه ابو بصیری در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد افزود: شهر زنجان شهری است که کمترین شلوغی های خیابانی و اغتشاش ها را داشت، چرا که مردم نجیب زنجان همواره پای کار، صبور و همیشه در صحنه هستند اما با چه شرایطی با شرایطی که دلشان از دست گردن کلفت هایی که در این شهر به تمام معنا مفسده اقتصادی راه انداخته اند خون است.
وی ادامه داد: محاکمه کی؟ بعد از چند سال؟ بعد از چه ایامی؟ انتظار تاکی ؟ مردم خسته شده اند و این ها عامل اغتشاش هستند که فراتر از جنگ هیبریدی و جنگ شناختی و ترکیبی است باید با اینها برخورد شود.

 

 

ابو بصیری با تاکید بر اینکه اکنون که به دنبال سرمایه اجتماعی و اعتماد هستیم باید به دنبال دلایل اغتشاش هم باشیم اظهار داشت: تحلیل ها از جنگ ترکیبی جنگ هیبریدی و جنگ شناختی خوب است اما مهمتر از آن، پازل عامه مردم است و نباید خارج از این مرز ها جستجو شود.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: ۴۵ سال است که زنجان هفت سکونتگاه غیررسمی دارد و یک ششم مساحت شهر را به خودش اختصاص داده که می توان گفت شش برابر شهر زنجان نیز شهید تقدیم همه این مملکت کرده است لذا باید در این خصوص بررسی شود که چرا این سکونتگاه ها در این وضعیت مانده اند.
وی بار دیگر خطاب به محسنی اژه‌ای گفت: تقاضا دارم قبل از غروب آفتاب از این سکونتگاه ها دیدن نمایید و با مشکلات این مناطق آشنا شوید چرا که ۴۳ سال است به مردمان این سکونتگاه ها اجازه ساخت و ساز و تعمیر نمی دهند، لذا مردم در بدترین شرایط زندگی می کنند.
ابوبصیر گفت: هیچ وقت صدای آنها را کسی نشنیده است تا کی آمار و ارقام؟ تاکی انشاء؟ تا کی تعارف؟ تاکی دزدی؟ صدای فریاد مردم را باید شنید و دید.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه به عنوان یک عضو شورا هفته ای یکبار در بین مردم حاضر می‌شوم و به دغدغه آنها گوش میدهم اظهار داشت: مردم در فقر و فلاکت هستند و ناله می کنند باید به داد آنها برسیم.

 

Share this post