۳۳۷ اثر در ۱۲ قالب و ۱۳ محور به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر زنجان ارسال شد

پوستر جشنواره ابوذر

۳۳۷ اثر در ۱۲ قالب و ۱۳ محور به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر زنجان ارسال شد

آوای میهن نیوز – دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر استان زنجان گفت: ۳۳۷ اثر از سوی ۵۳ نفر از شرکت کنندگان به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان ارسال شد.

سهیل شاهمرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: داوری آثار در ۲ مرحله انجام می شود به این صورت که ابتدا در استان آثار مورد بازبینی قرار می گیرد و در مرحله دوم داوری آثار توسط داوران کشور و در مرکز انجام می شود.

وی ادامه داد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۲ قالب خبری و رسانه‌ای، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، مقاله، تیتر، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست و رادیو برگزار می‌شود.

شاهمرادی اظهار داشت: این جشنواره شامل۱۱ موضوع عمومی و ۲ موضوع استانی شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، محیط و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و ۲ موضوع بومی کشاورزی به‌ عنوان صنعت پایه و تولیدات بومی استان (خام‌فروشی معادن) است.

دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر استان زنجان گفت: اختتامیه این دوره جشنواره ۲۱ دی ماه همزمان با روز قشر بسیح رسانه در سالن همایش های صدا و سیمای زنجان برگزار می شود.

پوستر جشنواره ابوذر

Share this post