پسماند دپو شده درزنجان برای توسعه استان هزینه خواهد شد

پسماند دپو شده درزنجان برای توسعه استان هزینه خواهد شد

 

/مدیران به فکر جذب حداکثری اعتبارات ملی باشند

نماینده عالی دولت در استان زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تاکید کرد:مدیران برای دهه فجر گزارش مستند از عملکرد خود ارائه نمایند.

به گزارش آوای میهن نیوز؛ دکترفتح الله حقیقی گفت: رسانه ها در نقد عملکردها جانب انصاف را رعایت کنند و تلاشی که مدیران در این شرایط برای استان می کنند نباید نادیده گرفته شده و رنگ و بوی تخریب به خود گیرد.

او با اشاره به نزدیک شدن ایام الله دهه فجر از مدیران خواست با مستند کردن اقدامات دستگاه خود آماری از عملکرد و دستاوردهای خود را به مردم ارائه کنند.

حقیقی ادامه داد: مردم باید در جریان خدمت رسانی خدمتگزاران خود قرار گیرند و آنها بهترین قاضی برای ارزیابی و قضاوت در باره عملکرد مدیران هستند.

استاندار زنجان از مدیران خواست برای جذب اعتبارات ملی نهایت تلاش خود را بکنند چرا که یکی از شاخص های مهم ارزیابی آنها در اسفند ماه براساس همین اقدام خواهد بود.

طرح جامع شهر زنجان نیز در مراحل پایانی تصویب است.

در شورای برنامه ریزی و توسعه استان طرح جامع شهر زنجان مطرح شد که استاندار زنجان پس از ارائه توضیحات مشاور گفت: در این طرح همه جوانب بررسی شده و با کار کارشناسی چکش کاری های لازم صورت گرفته است.

اویکی از دغدغه های یکسال گذشته در استان را حل مشکلات شهری عنوان کرد و افزود: طرح هادی شهرهای کرسف و نوبهار به اتمام رسیده و طرح تفصیلی شهرهای قیدار و آببر نیز تکمیل شده و رفع مغایرت طرح های شهری ابهر و خرم دره نیز تکمیل و برای تصویب به مراجع ذیربط ارسال شده است.

عواید حاصل از فروش پسماند در استان هزینه می شود.

استاندار زنجان در ادامه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به موضوع تعیین تکلیف پسماند روی نیز اشاره کرد و افزود: با تلاش مجموعه مدیران استان رای قوه قضائیه به نفع مردم صادر شد و عواید حاصل از فروش ۷ میلیون تن پسماند دپو شده برای توسعه استان هزینه خواهد شد .

Share this post