با قلدران وسودجویان مسکن به شدت برخورد می کنیم.

با قلدران وسودجویان مسکن به شدت برخورد می کنیم.

استاندار زنجان هشدارداد:

با قلدران وسودجویان مسکن به شدت برخورد می کنیم.

استاندار زنجان در هشتمین جلسه شورای مسکن استان گفت: پروژه‌های عمرانی باید میدانی عملیاتی شود

به گزارش آوای میهن نیوز،دکتر فتح ا… حقیقی با اشاره به افتتاح وبهره برداری از ۵واحد تولیدی و صنعتی که باحضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور انجام شداظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی بود تا پروژه‌هایی که از سال ۹۷ تا ۹۹آغاز شده با اعتباری بالغ بر ۷۵۰۰ میلیارد تومان به صورت اختصاصی استان زنجان با حضور و ویدئو کنفرانسی دکتر روحانی به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد از این پروژه‌ها از سال ۹۷ تا سال ۹۹ انجام شده که این موضوع نشان می‌دهد تلاش همه دستگاه‌ها به صورت میدانی عملیاتی شده است لذا سرمایه گذاران نیز به این نتیجه رسیدندکه مدیران برای سرمایه گذاری بخش خصوصی اهمیت قایل هستند ودر این راستا تلاش میکنند.

مقام عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم در موضوع طرح ملی مسکن بازار سیاه ایجاد شود گفت:با کسانی که بازار سیاه درست میکنند به شدت برخورد خواهیم کرد، لذا حساب مردم از حساب دلالان مسکن جداست واگر مردم دچار مشکل شوندباجان و دل باید در راستای رفع این مشکلات تلاش کنیم اما با کسانی که در این زمینه بخواهند قلدری کنند به شدت طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه ازهم اکنون باید با ایجاد کنندگان بازار سیاه برخورد شود اظهار داشت:اگر برخورد نشود از همین جا رانت وفساد آغاز خواهد شد.

دکتر حقیقی ادامه داد: هدف دولت برای اجرای طرح ملی مسکن در اختیار قراردادن مسکن ارزان قیمت برای مردم بود نه اینکه عده ای که دلال هستند و سرمایه هم دارند این واحدها را خریداری کنند و بازار سیاه درست کنند وپس از چند سال با قیمت سرسام آور به فروش برسانند.

استاندار زنجان گفت: طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان با جدیت در حال پیگیریست و بطور میدانی باید نظارت شود.

در حوزه مسکن اجازه سودجویی به کسی داده نمی شود

وی گفت: ۲۸هزارو ۶۹۱ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان نام نویسی کردند که ۱۴ هزار نفر از آنها واجد شرایط بودند و مشکل تامین مسکن برای احداث واحدها نداریم.

حقیقی از کسانی که در این طرح شرکت کرده اند خواست فریب سودجویانی که قصد متلاطم کردن بازار مسکن را دارند نخورند چرا که در استان زنجان به هیچکس اجازه دخالت در حوزه مسکن را نمی دهیم و با افرادی که بدنبال منافع شخصی خود هستند و با اخلال در بازار قصد دارند به خواسته های خود برسند برخورد جدی خواهد شد.

رئیس شورای مسکن استان همچنین از اعضای این شورا خواست با تشکیل تیم های تخصصی کاری مسائل و مشکلات را قبل از جلسات بطور کارشناسی بررسی کنند و برای تصمیم و تصویب نهایی در شورا مطرح کنند.

استاندار زنجان تاکید کرد: اگر در حوزه عمرانی و بویژه اجرای طرح اقدام ملی مسکن می خواهیم موفق شویم باید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید الگو باشد چرا که در آن ستاد تمام تصمیم های مهم در میدان گرفته می شود و در حوزه مسکن نیز باید هر دو هفته یکبار با حضور میدانیِ همه عوامل، گزارش داده شود.

او یکبار دیگر یادآور شد: اگر در حوزه مسکن نظارت ها جدی باشد شاهد تخلف و سودجویی عده ای خاص نخواهیم بود.

Share this post