برخورد با پدیده خرده فروشی مواد مخدر یک ضرورت است

برخورد با پدیده خرده فروشی مواد مخدر یک ضرورت است

معاون سیاسی استاندار قزوین:

برخورد با پدیده خرده فروشی مواد مخدر یک ضرورت است/ مقابله با مواد مخدر، ماموریتی فرابخشی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مقابله با مواد مخدر ماموریتی فرابخشی و چندوجهی است و باید تمامی دستگاه‌های مرتبط به وظایف خود در این زمینه به خوبی عمل کنند.

به گزارش آوای میهن نیوز ، منوچهر حبیبی  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدار، افزود: مقابله با مواد مخدر تنها راه ریشه‌کن کردن اعتیاد در جامعه است و باید در این رسالت خطیر همه دستگاه‌های اجرایی ورود پیدا کنند.

وی اظهار داشت:همچنین در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر باید آحاد جامعه نقش‌آفرین و دغدغه مند باشند.

حبیبی با بیان اینکه پدیده مواد مخدر و اعتیاد از جمله مشکلات جامعه است، افزود: پیشگیری از اعتیاد، بسیار مهم است و هر چقدر در این حوزه، وقت و انرژی صرف شود، حوزه‌های دیگر مبارزه با مواد مخدر نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

 وی خاطر نشان کرد: هم اکنون بخش اعظمی از زندانیان، معتادان و سارقان هستند و اگر بتوانیم این دو جرم را در استان کاهش دهیم زندان‌های قزوین به شدت خلوت می‌شوند.

این مسوول با تاکید بر جمع آوری کشت شاهدانه و گراس در سطح استان، تاکید کرد: ادارت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست اگر توجه بیشتری به این موضوع داشتند امروز وضعیت استان از نظر کشت این مواد به شکلی دیگر بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان باید پاسخگوی هر گونه کشت غیر مجاز در مرغداری‌ها و دامداری‌های قزوین باشد و اگر این کشت در مناطق حفاظت شده انجام شود باید مدیرکل محیط زیست و اگر کشت غیر مجاز شاهدانه در مناطق ملی انجام شود باید مدیرکل منابع طبیعی استان پاسخگو باشند.

حبیبی در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه،  افزود: اقدامات اولیه برای واگذاری زمین جهت احداث کمپ ماده ۱۶ انجام شده و با کمک اداره کل مسکن و شهرسازی مکان یابی مناسب در این زمینه صورت خواهد گرفت.

Share this post