خدمت سربازی مشمولان غایب بالای یکسال در محل سکونت خود

خدمت سربازی مشمولان غایب بالای یکسال در محل سکونت خود

خدمت سربازی مشمولان غایب بالای یکسال در محل سکونت خود

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از خدمت سربازی مشمولان غایب بالای یک سال در محل سکونت خود خبر داد .

سرهنگ ” حسین عباسی ” در گفتگو با خبرنگار آوای کیهن نیوز اظهارداشت: مشمولان غايب بالاي يكسال مي توانند با ثبت درخواست اعزام دردفاتر پلیس+۱۰ ومعرفي خود به معاونت نيروي انساني فرماندهی انتظامی استان زنجان نسبت به انجام خدمت سربازي درمحل سكونت خود اقدام نمايند.

وی با اشاره به اهمیت خدمت سربازی بیان داشت : خدمت مقدس سربازی یکی از دوران های تاثیر گذار در زندگی هر انسانی است که بنابر قانون باید آن را انجام دهد .

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان در ادامه تصریح کرد : مشمولانی که غیبت سربازی آن ها بیشتر از یک سال است با ثبت درخواست خود در دفاتر پلیس +۱۰ و معرفی خود به معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان می توانند خدمت سربازی خود را در نیروی انتظامی محل سکونت خود انجام دهند .

سرهنگ عباسی با بیان اینکه عدم معرفی مشمولان آنان را با محرومیت های اجتماعی همچون استخدام در دستگاه های دولتی و … مواجه خواهد کرد، اظهارداشت: برابر قانون موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل، کارگاه ها، کارخانه ها، شرکت ها، بنگاه ها، مغازه ها، تعمیرگاه ها و … چنانچه مبادرت به بکارگیری مشمولان غایب کنند با جریمه های سنگین روبرو می شوند.

Share this post