ریل گذاری نقشه راه توسعه صنعت برق استان برای تحقق شعار سال

علیزاده

ریل گذاری نقشه راه توسعه صنعت برق استان برای تحقق شعار سال

 

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: در سال جاری ضمن تلاش های مضاعف در تحقق شعار سال “تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی” با تدوین راهکارهای موثر برای داشتن انتخاباتی سالم و فعال کمک کار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

به گزارش آوای میهن نیوز به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، مهندس علیرضا علیزاده در دیدار وبیناری نوروزامسال، با مدیران و معاونین در ستاد و امور های دهگانه ضمن تبریک آغاز سال ۱۴۰۰ شمسی به بررسی عملکرد شرکت در سال ۹۹ و برنامه های تدوین شده در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

وی خطاب به خانواده بزرگ صنعت برق استان به توفیقات کسب شده در سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: در سالی که گذشت، کسب کرسی های مختلف در مجامع و در سطح شرکت های مادرتخصصی توانیر، کسب عنوان سوم در بین سایر شرکت ها، کسب عنوان برتری در جشنواره شهید رجایی، کسب رتبه در پذیرش مقالات پرسنل در مجامع بین المللی، اجرای موفق طرح های ملی برق امید و خدمات غیرحضوری در سایه تلاش های جهادگونه پرسنل علی رغم وجود محدودیت های کرونایی و مالی بدست آمد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با تاکید بر لزوم اجرای دقیق نقشه راه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: این شرکت با تسهیل درامور پشتیبانی و حمایت از تعرفه های مختلف مشترکان برق اعم از خانگی،صنعتی ،کشاورزی وعمومی و نیز تلاش در جهت رفع موانع و مانع زدایی در جهت پیشبرد اهداف سازمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برد می دارد.

وی با نگاه به عملکرد سال  گذشته که به نام جهش تولید نامگذاری شده بود در حوزه اجرای پروژه های این شرکت در سال ۱۳۹۹ بیان کرد: توزیع برق زنجان در سال ۹۹ با صرف اعتبار۱۳۶ میلیارد تومان و اجرای ۲۹۷۵ پروژه در سطح استان  اقدام موثری در توسعه زیرساخت های توزیع شبکه های برق و تامین انرژی پایدار در استان انجام داد .

علیزاده خاطرنشان ساخت: در سال گذشته صنعت توزیع برق استان زنجان در بین سه شرکت برتر کشور در ارزیابی شاخص های مهم قرار گرفت که مرهون تلاش پرسنل این شرکت بود و در سالجاری برای کسب عنوان اولین شرکت توزیع برق برتر کشوری در شاخص های مختلف فنی و غیر فنی گام برخواهد داشت.

وی با اشاره به موفقیت شرکت توزیع برق زنجان در کسب رتبه های برتر در سطح استانی و کشوری تاکید کرد: حفظ جایگاه شرکت در مقام های به دست آماده و حرکت به سمت جایگاه نخست نیازمند تلاش و تفکر هر چه بیشتر است.

مدیرعامل توزیع برق زنجان ضمن تاکید اقدامات اخیر شرکت در خصوص ارائه خدمات غیر حضوری اظهار داشت: با تقویت و ساماندهی سخت افزاری و نرم افزاری باید برای ارائه ۱۰۰ درصد خدمات به صورت غیرحضوری و رسیدن به یکی از اهداف استراتژیک شرکت گام های نهایی را برداشت

وی افزود: با اجرای طرح هما به صورت کامل و جامع در سطح استان به منظور رفع خاموشی در کوتاه ترین زمان، اجرای طرح چاوش به صورت تکمیلی با هدف رفع ضعف ولتاژو در نهایت راه اندازی خط گرم با هدف کاهش زمان خاموشی به زیر ۰٫۴ دقیقه، شاهد برقراری جریان برق در همه ساعات در سطح استان باشیم.

 

علیزاده

Share this post