اگر مسئولی به وظیفه قانونی خود عمل نکند  باید پاسخگو باشد

اگر مسئولی به وظیفه قانونی خود عمل نکند  باید پاسخگو باشد

 

 

ارتکاب جرم فساد  از سوی مسئولان  دستگاهها حتی یک مورد ، خیانت است به کشور

 

 

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان صبح امروز سه شنبه  در جلسه شورای قضائی استان بر پیگیری و اجرای دقیق مصوبات شورای قضائی استان و ارائه گزارش از  اقدامات تأکید کرد.  

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی  با اشاره به گزارش مدیر کل بازرسی استان در مورد میزان خسارت وارد شده  به بیت المال  با ترک فعل  از سوی مدیران دستگاهها گفت : این میزان از ورود خسارات به بیت امال از سوی مدیران مورد قبول و پذیرش نیست ، اگر مسئولی به وظیفه قانونی خود عمل نکند . باید پاسخگو باشد ، اگر پاسخگو نشد ، مشمول مجازات های قانونی خواهد شد .

رئیس شورای قضائی استان ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری ع تصریح کرد :برخورد با فساد  از اولویت های  دستگاه قضائی در دوره تحول می باشد  و ارتکاب جرم فساد در میان مسئولان حتی یک مورد  هم خیانت است به کشور و این مسئولیت ها یک امانت است و همین جا  به مدیرانی که بخواهند از مسئولیت خود سوء استفاده کنند و به بیت المال خسارت وارد کنند ، هشدار می دهیم منتظر برخورد قاطع دستگاه قضائی باشند .

صادقی نیارکی در ادامه جلسه که در ساختمان جدید پزشکی قانونی استان برگزار شد، با ابراز خرسندی از تکمیل ساختمان جدید پزشکی قانونی که در گذشته مشکلاتی برای مجموعه و مراجعین بوجود آورده بود بر نقش مهم و اثر گذار پزشکی قانونی برای  اجرای عدالت  آنهم با اظهار نظر های  فنی،  عادلانه و دقیق که زمینه  کشف حقیقت و اتخاذ تصمیمات مقامات قضائی را فراهم می نمایند تأکید کرد .

 

Share this post