۹۳ طرح بهزیستی قزوین در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

۹۳ طرح بهزیستی قزوین در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

 

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: ۹۳ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی این اداره کل در استان قزوین به مناسبت فرارسیدن دهه فجر به بهره برداری می رسد.

علیرضا وارثی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه ها با ۱۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری می رسند و موجب اشتغال زایی برای ۲۲۵ نفر از مددجویان و فعالان حوزه بهزیستی خواهند شد.

وی افزود: این پروژه ها بیشتر در شهرستان های قزوین و آوج به بهره برداری می رسند ولی برخی از این پروژه ها تمامی شهرستان های استان را پوشش می دهد.

این مسوول گفت: مرکز جامع درمان اعتیاد نور امید،  کتابخانه کودک محور، مرکز مشاوره فرهنگی، مرکز اقامتی میان مدت معتادان، توسعه مرکز نگهداری سالمندان، مرکز حمایت های روانی و اجتماعی دختران و خانواده، ۳۳ واحد مسکونی و  سامانه تصمیم از جمله مهم ترین پروژه های قابل بهره برداری اداره کل بهزیستی استان قزوین در این ایام مبارک به شمار می رود.

وارثی اضافه کرد: از دیگر پروژه های قابل بهره برداری بهزیستی استان قزوین در دهه مبارک فجر می توان از راه اندازی سامانه تصمیم در برخی نقاط استان و افتتاح ۵۳ مرکز مثبت زندگی و گروه همیار زنان سرپرست خانوار نام برد.

این مسوول همچنین اظهار داشت: علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی اداره کل بهزیستی استان قزوین تمرکز ویژه ای نیز بر برنامه های فرهنگی داریم به گونه ای که در این دهه مبارک بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی برگزار خواهد شد.

Share this post