پرداخت مطالبات  فرهنگیان به روزشد

پرداخت مطالبات  فرهنگیان به روزشد

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه بزرگداشت مقام معلم  خبرداد:

پرداخت مطالبات  فرهنگیان به روزشد

برآیند کلی آموزش و پرورش استان رو به جلوست

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه بزرگداشت مقام معلم  گفت: پرداخت مطالبات گذشته فرهنگیان به روزشد.

به گزارش آوای میهن نیوز،اولین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با حضور مدیر کل ، معاونین و سایر اعضای این ستاد در محل سالن شهید تجلی آموزش و پرورش استان زنجان تشکیل شد.

 در این جلسه  ابراهیم رفیعی با ارائه گزارشی از دستاورد ها و پیشرفت های حاصل شده در سنوات گذشته ، بویژه موفقیت های کسب شده در سال ۱۳۹۸ اظهار داشت : برآیند کلی آموزش و پرورش استان رو به جلوست و در همه شاخه ها رو به رشد هستیم  که این امر مرهون تلاش های وافر همه همکاران فرهنگی و مدیران قبلی آموزش و پرورش تاکنون است و همه در این موفقیت ها سهیم اند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه و مسئله اصلی ما  اولا “حق و حقوق  معلمان و ثانیا  “شان و منزلت ” آنان بوده است گفت : امسال بحمداله توانستیم بسیاری از مطالبات گذشته فرهنگیان را در حوزه مالی پرداخت کرده و به روز نماییم .

رفیعی با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم افزود : امسال با توجه به شرایط ویژه ای که به جهت بروز بیماری کرونا بوجود آمده ناچاریم فعالیت هایی را که در جهت ارتقای منزلت و برجسته شانیت معلمی در جامعه قابلیت اجرایی داشته باشد ، برنامه ریزی نماییم .

بیت اله احمدی نژاد ، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از دستورالعمل و شاخص های ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش برای انتخاب و معرفی معلمان برجسته نواحی و مناطق استان گفت : اکثر معلمان ما در حوزه مختلف آموزشی و پرورشی شاخص های مطلوب دارند ولی ناچاریم طبق دستورالعمل وزارتی نهایتا ۳ نفر از معلمان استان را با لحاظ شاخص های ارائه شده توسط وزرات متبوع انتخاب نموده و به وزارتخانه اعلام نماییم.

 

Share this post