بازدید شبانه رئیس کل دادگستری استان از زندان مرکزی زنجان

بازدید شبانه رئیس کل دادگستری استان از زندان مرکزی زنجان

 

رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان مرکز استان و دادیار ناظر زندان  با حضوردر زندان مرکزی زنجان ضمن بازدید از کلیه بندها و بخشها ی زندان در سالن ملاقات پای صحبتهای زندانیان نشستند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی به خبرنگارما گفت : هدف از حضور قضات در زندان  بررسی مشکلات زندان و طرح پایش زندانیان است که این امر از دستورالعمل‌های قوه قضاییه در کاهش جمعیت زندان کیفری  زندانیان است

وی با بیان اینکه بازدیداز زندان و بررسی مشکلات زندانیان بایستی هدفمند و با نتیجه موثر بعمل آید ادامه داد :  با اجرای طرح پایش و بررسی میدانی از زندان ، زندانی بلاتکلیف در استان نباید وجود داشته باشد .

رئیس شورای قضائی استان زنجان اظهار کرد : از برنامه‌های دستگاه قضایی استان در ایام الله دهه فجر امسال بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره مسئولین قضایی و کلیه قضات استان با زندانیان است و هدف از این اقدام رسیدگی به امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان می‌باشد.

 در این بازدید سه ساعته رئیس کل دادگستری استان زنجان  ضمن حضور در جمع زندانیان و استماع صحبت‌های انها، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.

 

Share this post