مرغ گرم از استان زنجان قاچاق می شود

مرغ گرم از استان زنجان قاچاق می شود

 

 

 

معاون اقتصادی استاندار زنجان خبر داد؛

مرغ گرم از استان زنجان قاچاق می شود

معاون اقتصادی استاندار زنجان گفت: مرغ گرم از طریق ماشین‌های مسافری و ترددی از استان زنجان خارج می شود.

محمدرضا آبی‌پور، در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه با تلاش استاندار و مسئولان مرتبط بخش بازار، قیمت مرغ ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان مصوب شده است، گفت:  برخی از مراکز عرضه واقع در اعتمادیه، اسلام‌آباد، کوی فرهنگ، جانبازان، مرغ گرم بسته بندی ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومانی را به قیمت ۳۰ الی ۳۸ هزار تومان فروختند که با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرغ گرم از طریق ماشین‌های مسافری و ترددی از استان زنجان خارج می شود، تاکید کرد: با متخلفین و کسانی که گوشت مرغ مورد نیاز استان زنجان را قاچاق می کنند برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

آبی پور با بیان اینکه در بازار محصولات لبنی با عرضه یک محصول با قیمت‌های متفاوت در یک روز و یک تاریخ مواجه هستیم، افزود: اسناد و مدارک کافی در این زمینه وجود دارد و در شرکت تولید کننده محصولات لبنی قیمت های خود را به شدت افزایش داده است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان گفت: چهار شرکت پخش روغن خوراکی در استان زنجان، فروشگاه‌ها را ملزم به خرید سایر کالاها می‌کنند که باید بررسی‌های لازم صورت و برخوردهای قانونی در دستور کار قرار گیرد.

آبی‌پور با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی در توزیع سهمیه آرد نانوایی‌ها وجود نداشته و ندارد، افزود: پخت نکردن نان توسط برخی واحدهای نانوایی به بهانه کمبود آرد بهانه و نوعی سوء استفاده از وضعیت جامعه است.

وی لزوم توجه جدی با دستورات استان زنجان در خصوص ساماندهی به وضعیت بازار را مرود تاکید قرار داد و گفت: در راستای عمل به دستورات استاندار در خصوص ساماندهی وضعیت بازار با مدیرانی که کوتاهی کنند تنها برخورد اداری نمی‌کنیم بلکه به عنوان قصور در انجام‌وظیفه شخصاً افراد را به مراجع قضایی معرفی می‌کنم.

آبی پور افزود: رویکرد معاونت اقتصادی استانداری پایش عملکرد دستگاه‌ها و اصناف حول محور وظایف خود بوده و در صورت مشاهده کوتاهی در حوزه بازار هیچ اغماضی وجود نخواهد داشت.

Share this post