پیامبر اعظم (ص) نماد تکریم، رحمت و مکارم اخلاق است

پیامبر اعظم (ص) نماد تکریم، رحمت و مکارم اخلاق است

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

پیامبر اعظم (ص) نماد تکریم، رحمت و مکارم اخلاق است

بیست و نهمین جلسه شورای معاونین در محل سالن شهید تجلی با حضور همه ی اعضا برگزار شد.

به گزارش آوای میهن نیوز به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک هفته وحدت گفت:  یکی از مهم‌ترین اعیاد  ما مسلمانان،  ولادت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) است که هر دو از شخصیت‌های بزرگ جهانی هستند که مترقی ترین تعالیم انسانی و الهی  از زبان مبارک ایشان  جاری شده است.

ابراهیم رفیعی همچنین ضمن محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) ابراز داشت: حفظ حرمت همه انسان ها  اصل است و احترام پیامبر اکرم (ص) احترامش به واسطه بزرگی و عظمتش، هزاران مرتبه بیشتر، حفظ حرمتش بر هر انسانی واجب است.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام  خود  نور و رحمت است و از نظر همه جهانیان شایسته احترام می باشد و هیچ توهینی در حق این ابرمرد پذیرفته نیست، آیا با دستاوردهای ناقص عقل بشری می توان به عین تعقل، اخلاق و علم و اسوه میلیاردها انسان اهانت نمود؟! بدون شک این عمل مستکبرانه هم از غیرت دینی و هم از بعد آگاهی های  انسانی و حقوق بشری  محکوم است.

رفیعی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و  روز دانش آموز و روز جهانی استکبار سیتزی  اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه‌های ما هستند و باید آنان را در دامن مادر بزرگی چون تمدن ایران اسلامی در ابعاد جهانی  پرورش دهیم. امروزه رشد شخصیت همه جانبه دانش آموزان ما به عنوان نسل آینده می بایست مورد توجه نظام تعلیم و تربیت باشد و علاوه بر آموختن علم در حد مطلوب، ویژگی های اخلاقی و انسانی چون استکبار ستیزی نیز باید در این سرمایه های جامعه درونی شود.

شایان ذکر است در این جلسه صفدر حسینی خرم  رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمدره گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش این شهرستان را ارائه نمود.

Share this post