ساخت پروژه ۲۲۴ واحدی برای ایثارگران زنجانی

ساخت پروژه ۲۲۴ واحدی برای ایثارگران زنجانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از آغاز عملیات اداری و اجرایی ساخت پروژه ۲۲۴ واحدی مسکن ایثارگران و خانواده معظم شهدا خبر داد و گفت: تامین مسکن ایثارگران از اولویت‌های بنیاد است.

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هر آنچه که امروز نظام اسلامی به عنوان دستاوردی گرانبها از آن برخوردار است، ماحصل فداکاری و رشادت‌های ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه بنیاد شهید در حمایت از جامعه هدف خدمات متعددی ارائه می‌دهد، افزود: خدمات بنیاد شهید در بخش، مسکن، درمان، تحصیل و … ارائه می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اقدامات این بنیاد در تأمین مسکن ایثارگران گفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم و باید پیگیر مشکلات ایثارگران باشیم.

وی با بیان اینکه تامین مسکن جامعه ایثارگری یکی از اولویت‌های مهم بنیاد شهید محسوب می‌شود، تاکید کرد: پیگیری مشکل مسکن ایثارگران نیازمند تعامل و توجه ویژه همه مسؤولان است.

کاظمی از آغاز عملیات اداری و اجرایی ساخت پروژه ۲۲۴ واحدی مسکن ایثارگران و خانواده معظم شهدا خبر داد و گفت: تنظیم تفاهم‌نامه تامین مسکن برای ایثارگران و خانواده معظم شهدا بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری زنجان و ایجاد هماهنگی لازم با بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات مسکن انجام شده است.

Share this post