برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان

برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان

رییس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبرداد:
برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان

رییس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد و افزود: علاقه مندان می توانند تا ۲۸ تیر ماه امسال، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
عبدالله جعفری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما به موضوعات بخش اصلی این جشنواره اشاره کرد و گفت: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بسیج و حوزه‌های اقدام، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و موضوع آزاد(یکی از اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده) به عنوان محورهای جشنواره برای ارسال آثار، معرفی شده‌اند.
وی با اشاره به انتشار فراخوان برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان، تصریح کرد: این جشنواره در ۲ بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد که در بخش ویژه این جشنواره از رسانه‌های فعال در پوشش اخبار کرونا و کمک مومنانه تقدیر به عمل خواهد آمد.
رییس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند، آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت و سرمقاله، گزارش، عکس، کاریکاتور و چندرسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: شرکت کنندگان برای اطلاع از نحوه ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت Zanjanfestival.ir مراجعه کرده و یا با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن ۰۲۴۳۳۵۵۲۲۴۰ تماس برقرار کنند.

 

جعفری با بیان اینکه اختتامیه و اعلام نتایج ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان، همزمان با مراسم بزرگداشت روز خبرنگار برگزار می‌شود، اظهار داشت: آثار برگزیدگان استانی جشنواره ابوذر برای رقابت با فعالان رسانه‌ای سراسر ایران به جشنواره کشوری که هرسال در تهران برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.
وی به استقبال خوب و بالای فعالان عرصه رسانه استان زنجان از این جشنواره در طی سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: استقبال از جشنواره ابوذر هر سال در استان زنجان روند افزایشی داشته و از سویی نیز شاهد افزایش کیفیت آثار ارسالی نسبت به دوره های قبلی این جشنواره هستیم.
رییس سازمان رسانه استان زنجان گفت: بسیج رسانه این استان تجربه موفقی در برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ ای داشته و هر سال به دنبال افزایش کیفیت برگزاری این جشنواره است.
جعفری با تاکید بر اینکه بسیج رسانه برای ارتقا سطح حرفه‌ای خبرنگاران زنجان از هیچ تلاشی و کوششی فروگذار نبوده است، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره ابوذر و امر به معروف و نهی از منکر در همین راستا بوده است.
وی بر نقش رسانه‌ها در گسترش عدالت در جامعه و همچنین تقویت روحیه مطالبه‌گری، تاکید کرد و اظهار داشت: آن چیزی که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود بر آن تاکید داشتند، می‌تواند از طرف رسانه‌ها دنبال و به نتایج خوبی نیز منجر شود.
جعفری، اصحاب رسانه را چشمان بیدار جامعه خواند و افزود: بی شک برای پیشرفت یک جامعه و همچنین آگاه سازی مردم از توطئه‌های دشمنان و آسیب‌های اجتماعی و مسائل اقتصادی، قلم اصحاب رسانه می‌تواند گره‌گشا باشد.

Share this post