سردار سلیمانی معجزه قرن، حلقه اتصال جبهه مقاومت و سرمایه بزرگی برای امنیت کشور بود

حبیبی

سردار سلیمانی معجزه قرن، حلقه اتصال جبهه مقاومت و سرمایه بزرگی برای امنیت کشور بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: سردار سلیمانی معجزه قرن، حلقه اتصال جبهه مقاومت و سرمایه بزرگی برای امنیت کشور بود و سال‌ها باید بگذرد تا ابعاد شخصیتی این شهید والامقام را درک کنیم.
به گزارش آوای میهن نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری ،منوچهر حبیبی در پنجمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه در قزوین با تسلیت ایام سوگواری فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در صحن امامزاده حسین (ع) برگزار شد، افزود: سردار سلیمانی مایه آرامش جهان اسلام بود و با ساماندهی محور مقاومت، در برابر تجاوز گروه تروریستی داعش که آمده بود تا به نام دین، سر دین را ببرد ایستادگی کرد و موجب شکست آنان شد.
وی با بیان اینکه هیچ قلمی قادر به وصف این انسان شریف نیست، اظهار داشت: تنها کسی که اسوه شجاعت و سردار مقاومت شد سردار سلیمانی بود و توانست همگرایی خاصی بین فاطمیون، حزب الله، حیدریون و رزمندگان یمن ایجاد کند.
حبیبی با تقدیر از اقدام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در اجرای برنامه‌های خیرخواهانه برای رفع نیاز اقشار آسیب پذیر از کرونا، اضافه کرد: مشارکت مردم استان در رزمایش کمک مؤمنانه برای دستگیری از آسیب دیدگان ویروس کرونا مثال زدنی است و ما قدردان این روحیه انسان دوستانه هستیم.
این مسوول تصریح کرد: در استان قزوین پس از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی، شاهد استقبال گروه‌های مختلف مردم بودیم و تا امروز در چند مرحله این کمک‌ها اهدا شده است و همدلی و تعامل همه گروه‌ها، از بسیج، سپاه، بخش دولتی و خصوصی و صنعتگران و اصناف در این زمینه بی نظیر بود.
حبیبی تاکید کرد: مردم در این ایام نشان دادند هر جا لازم باشد برای مشارکت و همکاری پیشگام هستند و هم نوعان خود را فراموش نمی‌کنند و امروز هم باید اذعان کرد رمز موفقیت کشور همدلی و اتحاد است و باید آن را حفظ و تقویت کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: در این دوران کرونایی که همه باید دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم مقیدترین فرد به این پروتکل‌ها مقام معظم رهبری هستند که هیچ مناسبتی را بی‌برنامه نگذاشتند و این مراعات پیام مهمی دارد که دین اسلام برای جان انسان‌ها اولویت قائل است و خوشا به حال ما که رهبری ژرف‌اندیش و مدبر داریم که مورد غبطه عالم است و همه ما باید از این نوع نگاه مقام معظم رهبری الگو بگیریم.
وی تصریح کرد: مردم ایران، همواره پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و همواره به منویات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با جان و دل برای تحقق آنها اقدام می‌کنند.
حبیبی خاطرنشان کرد: بازار، کسبه و کادر درمان در اجرای طرح‌های مقابله با کرونا بسیار عالی پای‌کار آمدند و مردم نیز همراهی بسیار خوبی داشتند و امیدواریم که به زودی شاهد ریشه‌کنی این بیماری از کل دنیا باشیم.
وی یادآور شد:تمامی مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا باید از سوی همه جامعه اجرا شود و امروز شرایط کشور علیرغم تمام فشارهای موجود امیدوارکننده است و به‌زودی توزیع واکسن کرونا در سراسر کشور آغاز خواهد شد.
در ادامه این مراسم، توزیع چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در پنجمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سپهبد حاج قاسم سلیمانی از صحن امامزاده حسین (ع) شهر قزوین آغاز شد.

Share this post