اجرای پویش « یلدا به شرط مهربانی» در زنجان

کمک های مومنانه

اجرای پویش « یلدا به شرط مهربانی» در زنجان

میهن نیوز:- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  گفت: پویش « یلدا به شرط مهربانی» با هدف جمع‌آوری کمک های مردمی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در استان زنجان اجرا می‎‌شود.

روح اله صالحی  درجمع خبرنگاران ضمن قدردانی از مشارکت خیرین و مردم نیکوکار استان، مراکز نیکوکاری ومؤسسات خیریه به خانواده‌های نیازمند گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا افزود: خیران و مردم نیکوکار در سطح استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعم از میوه، آجیل و شیرینی را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

صالحی با اشاره به فعالیت ۱۷۹ مرکز نیکوکاری در استان ادامه داد: مراکز نیکوکاری محله مبنا توسط نیروهای مردمی و با نظارت این نهاد با هدف حمایت از اقشار نیازمند راه‌اندازی شده و در اسرع وقت کمک‎های مردمی را به دست نیازمندان می‌رسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به حمایت کمیته امداد استان زنجان از ۴ هزار و ۴۰۱ فرزند شامل یک هزار و ۴۸ یتیم و ۳ هزار و ۱۵۳ فرزند مشمول طرح محسنین اضافه کرد: حامیان  فرزندان معنوی ایتام و محسنین نیز می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب فرزند معنوی‌شان واریز کنند.

صالحی مدیر کل

Share this post