آتش نشانان زنجانی پسر ۱۰ ساله را سالم از چاه بیرون کشیدند

آتش نشان

آتش نشانان زنجانی پسر ۱۰ ساله را سالم از چاه بیرون کشیدند

آوای میهن نیوز – رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: تیم های امداد نجات سازمان آتش نشانی، امشب پسری ۱۰ ساله را از چاهی ۹ متری در پارکینگ حسینه اعظم زنجان سالم بیرون کشیدند.

مجید امیر فضلی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این حادثه یکساعت به پیش به وقوع پیوست که بلافاصله تیم های امداد و نجات به محل اعزام شدند و در مدت کوتاهی کار امداد رسانی انجام گرفت.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر حال این پسر ۱۰ ساله خوب است و مصدومیتی ندارد بررسی ها نشان می دهد این حادثه به دلیل نبود حفاظ در چاه پارکینگ حسینیه اعظم زنجان رخ داده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها، تمامی نیروهای آتش نشانی در برگزاری مراسم شب های قدر در مساجد و تکایا آماده باش بودند.

وی اظهار داشت: در این شب‌های عزیز آتش نشانان زنجانی در چند نقطه از جمله سبزه میدان، روبروی مسجد جامع، مزار بالا و پایین، مقابل هیأت ثارالله و میدان هنرستان محل استقرار آتش نشانان مستقر شدند.

این مسوول خاطر نشان کرد: در شب‌های قدر در مجموع ۲۰ آتش نشان با ۵ خودروی نیمه سنگین و ۴ موتوری گشت سیار نسبت به تامین ایمنی شهر اقدام کردند.

Share this post