اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین

بیمارستان قزوین

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین

آوای میهن نیوز – رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی از مصوبات سفر رئیس جمهور به قزوین خبرداد.

دکتر عبدالله دیدبان گفت: در جریان سفر رییس جمهور اتفاقات خوب و امیدوارکننده در بخش بهداشت و درمان رقم خورد که از مهم ترین آنها باید به اختصاص اعتبار برای تسریع در تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی دولتی قزوین نام برد.

وی افزود: حدود هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل در ساخت این طرح بزرگ درمانی در قالب مصوبات سفر اختصاص یافته است که موجب تسریع در احداث و بهره برداری از بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین که از نیازهای مهم درمانی مردم استان به شمار می رود، می شود.

دیده بان  یادآور شد: در مجموع ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رییس جمهور به قزوین مربوط به بخش بهداشت و درمان است که با تزریق این منابع شاهد تکمیل طرح های در دست اجرا و رشد سرانه تخت های بیمارستانی در استان خواهیم بود.

این مسوول همچنین گفت: توسعه بیمارستان های تاکستان و آبیک، تجهیز مرکز ناباروری بیمارستان ولایت و تکمیل طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی از دیگر مصوبات سفر رییس جمهور در بخش بهداشت و درمان به شمار می رود.

وی اظهار داشت: تسریع در صدور مجوز ساخت بیمارستان هزار تختخوابی از سوی بخش خصوصی و صدور مجوز دانشکده داروسازی نیز از دیگر مصوبات راهگشا در بخش بهداشت و درمان بود که می تواند موجب تحول در بخش بهداشت و درمان استان قزوین شود.

Share this post