اختصاص ۱۵۶ میلیارد تومان برای حل مشکلات قضایی استان قزوین

اختصاص ۱۵۶ میلیارد تومان برای حل مشکلات قضایی استان قزوین

 

رییس قوه قضاییه گفت: ۱۵۶ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات بودجه‌ای در دستگاه‌های قضایی استان قزوین اختصاص یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین افزود: اداره کل زندان‌ها، پزشکی قانونی، دادگستری و سازمان‌های وابسته از این اعتبار استفاده خواهند کرد تا به نحو مطلبوب تری به وظایف خودشان عمل کنند.

وی با بیان اینکه ۳۲ میلیارد تومان از این اعتبار از محل بودجه استان قزوین تامین شده است، گفت: با همت مسؤولان و نمایندگان مجلس می‌توانیم در ۶ ماهه دوم سال جاری قدم بلندی را در راستای رفع مشکلات مردم برداریم و همچنین یکسری مسائل مهم را برای سال ۱۴۰۱ پایه گذاری کنیم.

محسنی اژه‌ای بیان داشت: امید داریم در تحقق عدالت و مبارزه با فساد و دفاع از قشرهای محروم جامعه و حفظ امنیت و آرامش مردم اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرد.

مقام ارشد قوه قضاییه با بیان اینکه استان قزوین قطب صنعتی کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: این استان بیش از سه هزار واحد صنعتی دارد و بسیاری از صنعتگران و تولیدکنندگان آن توانسته‌اند موفق عمل کنند.

محسنی اژه ای اضافه کرد: با اینکه میزان جمعیت قزوین نسبت به استان دیگر کشور پایین تر و در حدود یک درصد است، اما بهره وری و درآمد آن چهار درصد کل کشور را شامل می‌شود که نشان از ظرفیت‌های خوب استان است.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: امروز توانستیم با نخبگان و تولیدکنندگان که در صف اول اقتصادی و جنگ با تحریم ها هستند دیدار کنیم و نقدها و مطالب آن‌ها از نزدیک بشنویم که جای بسی خرسندی دارد.

وی در پایان از حل مشکلات و پیگیری نامه‌های مردم استان قزوین به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این سفر در استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه روز پنجشنبه به منظور بررسی مسایل و مشکلات قضایی به استان قزوین سفر کرده است.

حضور در گلزار شهدای شهر قزوین، شرکت در شورای اداری و قضایی استان از جمله برنامه های سفر یکروزه رییس قوه قضاییه به استان قزوین است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای همچنین امروز با اقشار مختلف مردم و با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان دیدار کرد.

سفرهای استانی رییس قوه قضاییه به منظور تسریع در حل مشکلات مردم از طریق هوشمندسازی و اصلاح ساختارها و روندهای معیوب،بازدید از مراکز قضایی و مجموعه‌های مرتبط و برگزاری نشست‌های نخبگانی برای بررسی تخصصی پرونده‌ها و مشکلات جامعه صورت می گیرد.

 

Share this post