اخلاص سردار سلیمانی سرمایه بزرگ اجتماعی برای کشور ایجاد کرد

اخلاص سردار سلیمانی سرمایه بزرگ اجتماعی برای کشور ایجاد کرد

جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان: مکتب سردار سلیمانی پس از شهادت وی نیز برای همگان کلاس درس بوده و اخلاص این شهید سرمایه بزرگ اجتماعی برای کشور ایجاد کرده است.

سردار ابوالفضل طهماسبی در مراسم شب شعر “میراث سلیمانی” با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی مورد تاکید رهبری و نیاز امروز جامعه ما است افزود: سردار در زمان حیات خود نیز بسیار مورد احترام و توجه همگان بود چرا که رابطه بین خود و خدای خود را اصلاح کرده بود و خداوند نیز رابطه بین او و مردم را اصلاح کرد و این امر در منش و رفتار حاج قاسم به عینه مشاهده می شد.

وی یادآورشد: اخلاص حاج قاسم سلیمانی سرمایه اجتماعی بزرگی را برای نظام جمع کرد به طوریکه مراسم تشییع جنازه او در مناطق مختلف ایران برگزار و حتی دیگر کشورها  نیز برای او مراسم گرامیداشت برگزار کردند.

سردار طهماسبی با تاکید بر ولایت پذیری سردار سلیمانی، اظهار داشت: سردار خود را سرباز ولایت میدانست و برای آن ارزش قایل بود و  سربازی برای ولایت را با هیچ مقامی عوض نمی کرد.

وی، دشمن شناسی، بصیرت، عملگرایی و خادم مردم را از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی بیان کرد و افزود: اتحاد آفرینی حاج قاسم سلیمانی در سوریه همه را به یکجا جمع کرده بود و با یک تفکر راهبردی به همه گروه ها انسجام بخشیده بود.

سردار طهماسبی با بیان اینکه تکریم قهرمانان ملی از ویژگی های حاج قاسم بود. خاطرنشان کرد: این سردار سیاسی بود ولی سیاست زده نبود و به هیچ حزب و گروهی وابستگی نداشت، در کوچه بازار شام برای دفاع از ناموس مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشت در جنگ نرم نیز بسیار موفق عمل کرد. 

وی با بیان اینکه حاج قاسم در فتنه‌ها که دشمن با همه امکانات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صف آرایی کرده بود، گوش به فرمان ولی فقیه بود، تصریح کرد: امروز نیز باید آگاه باشیم که دشمن با دین ما دشمنی دارد و این درحالی است که انقلاب اسلامی همچنان پایدار و مقاوم است.

سردار طهماسبی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در مبارزه با داعش گفت: خون شهدا به پای انقلاب اسلامی ریخته شده است و به همین دلیل با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی، راه نظام اسلامی ادامه دارد.

۲۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجان توزیع می‌شود

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان همچنین گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بین نیازمندان، این استان توزیع می شود.

سردار طهماسبی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان است به توزیع بسته های بهداشتی در مناطق کم برخوردار اشاره و خاطرنشان کرد: طبخ و توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم، کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، توزیع نوشت افزار در بین دانش آموزان، توزیع نان رایگان و نیز تامین کفش و لباس برای نیازمندان، از اقدامات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان همزمان با دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها به کمک خیرین و با همت حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، در بین خانواده  های دارای مشکلات اقتصادی که پیشاپیش شناسایی شده‌اند، در گستره استان زنجان توزیع می شود.

Share this post