استاندار زنجان: با گذر از پیچ سخت اقتصادی در کشور اتفاقات خوبی رخ خواهد داد

دکتر افشارچی

استاندار زنجان: با گذر از پیچ سخت اقتصادی در کشور اتفاقات خوبی رخ خواهد داد

آوای میهن نیوز – استاندار زنجان با اشاره به اینکه با گذر از پیچ سخت اقتصادی کشور می‌توان به اتفاقات خوب امیدوار بود، گفت: باید تلاش کرد از این محل برنامه ریزی لازم به ویژه فرزندآوری و ازدواج را افزایش همچنین اقدامات فرهنگی را نیز لحاظ کرد.

به گزارش خبرنگار ما، محسن افشارچی در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان با اشاره به اینکه افزایش امید به زندگی به عوامل مختلفی بستگی دارد، افزود: کاهش آمادر ازدواج خطری است که  کشور را تهدید می کند و هر چند این مساله هم تابع شرایط به ویژه وضعیت اقتصادی است.

وی با بیان اینکه داشتن فرزند بیشتر از هر جهت مثبت است، ادامه داد: تجربه نشان می دهد ازدواج در سن مناسب تر می تواند شرایط بهتری را بوجود آورد هر چند نمی توان مشکلات را انکار کرد.

افشارچی با اشاره به اینکه اعتماد به خداوند نکته مهمی است و در تمامی ارکان به ویژه تشکیل زندگی اهمیت ویژه ای دارد، اظهار داشت: هر چند در خصوص ازدواج مشکلاتی وجود دارد اما اتکا به خداوند آثار خوبی دارد و به نوعی مایه افزایش رزق و روزی است.

استاندار زنجان با اشاره به موضوع پایگاه اطلاعات جمعیت کشور افزود: ارتباط سببی و نسبی حرفهای زیادی برای گفتن دارد و تحقق پروژه مربوطه نتایجی از قبیل گراف به دنبال دارد در این میان و محوری ترین متصل کننده خدمات به سایر دستگاهها ثبت احوال است.

وی با اشاره به اینکه تولید گراف مربوطه می تواند به دریافت اطلاعات دستگاههای مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی منتهی شود، اظهار داشت: تحقق نهایی این مهم اتفاق مثبتی است که طبق گزارش ها زنجان در انجام این کار جزو پنج استان کشور است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ثبت احوال با اتصال به درگاه دولت خدمات بهتری را ارائه کرده است، خاطر نشان کرد : تلاش می شود احداث ساختمان اداری ثبت احوال استان نیز با همکاری ها، زودتر به اتمام برسد.

Share this post