استاندار گیلان: ملت ایران از دستاوردهای انقلاب صیانت می کند

استاندار گیلان: ملت ایران از دستاوردهای انقلاب صیانت می کند

 

استاندار گیلان با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر تمایز انقلاب اسلامی با انقلاب های دنیا را در حضور حداکثری مردم در پیروزی و صیانت  از دستاوردهای آن دانست.

ارسلان زارع  در نخستین روز  دهه فجر  انقلاب اسلامی در آیین نواخته شدن زنگ مدارس در استان اظهار داشت:  ملت بزرگ ایران امروز با وجود همه دشواری ها و تنگناها با اتکا به قدرت لایزال الهی  برای تحقق آرمان های انقلاب اهتمام دارند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با صیانت،  حفظ و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای آن در دوران دفاع مقدس خون پاکشان را به پای درخت انقلاب  ریختند که از این بابت انقلاب اسلامی ایران مایه مباهات ملت  در تمام اعصار بوده است .

استاندار گیلان با بیان اینکه همه اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب  اعم از نوجوانان، جوانان، فرهنگیان موثر بودند، تصریح کرد:  دشمنان این ملت و نظام که نمی توانستند  این انقلاب و بالندگی و شکوفایی آن را ببینند  هرقدر  خواستند سد و مانع ایجاد کنند،  نتوانستند و تلاش‌های مذبوحانه شان در این  سه سال اخیر  از نظر اقتصادی  با شکست روبرو شد و ملت ایران با وجود همه دشواری‌ها و از سوی دیگر بیماری کرونا،  عزتمندانه مسیر تعالی خود را طی می‌کند.

زارع ادامه داد:  جامعه بزرگ فرهنگی ، مدیران، معلمان و دانش‌آموزان  با همه محدودیت‌ها برحسب سلامت خود و جامعه با وجود همه مشکلات اجازه ندادند،  حتی لحظه‌ای امر آموزش متوقف شود اگر چه عده‌ای تصور می‌کردند که بیماری کرونا آسیب جدی به همه فعالیت‌ها وارد کند اما با تلاش دست اندرکاران بهداشتی و  کادر آموزشی و همراهی اولیا و مشارکت آنان، فعالیت ها و آموزش ها همچنان استمرار دارد.

استاندار گیلان تصریح کرد:البته کیفیت آموزش پس از پایان تحصیل ارزیابی و آسیب ها و نقایص موجود شناسایی می شود و امیدواریم بعد از  نشست با وزیر ارتباطات  مشکل پوشش شبکه در استان رفع شود.

 

Share this post