اصحاب فرهنگ و هنر در آرامستان صاحب خانه ابدی شدند

گورستان

اصحاب فرهنگ و هنر در آرامستان صاحب خانه ابدی شدند

آوای میهن نیوز- این روزها که داشتن خانه برای بسیاری از مردم ازجمله جوانان به یک رویا تبدیل شده است وحتی قیمت قبر در آرامستان نیز تا حدودی تن انسان را به لرزه در می آورد بالاخره خبری خوشی اهالی فرهنگ هنر را تا حدودی آرام کرد وقطعه ویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در آرامستان  زنجان به همت شهرداری در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان آرامستان‌های زنجان گفت: دو قطعه ویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در آرامستان در نظر گرفته شده است.

مجید دوستی، سرپرست سازمان آرامستان‌های زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته دو قطعه از آرامستان شهرداری زنجان به هنرمندان و اصحاب فرهنگ اختصاص یافت.

سرپرست سازمان آرامستان‌های زنجان گفت: بر همین اساس مفاخر و هنرمندانی که در چارچوب قوانین وزارت ارشاد فعالیت دارند، در این قطعه تدفین خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار مربوطه کار جانمایی این قطعه را آغاز کرده است، گفت: در حدود دو ماه دیگر کار این قطعات به پایان خواهد رسید.

دوستی در ارتباط با قطع درختان آرامستان هم گفت: در آرامستان طرح جامعه در حال آماده‌سازی است و درختانی که قطع شدند ۲۰ اصله شاید هم کمتر بود که نهال ۵ یا ۶ ماهه بودند.

سرپرست سازمان آرامستان‌های زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح پیاده‌رو سازی در آرامستان در حال اجراست، اضافه کرد: پیش بینی شده است که دور قطعات باغچه تعبیه شود.

Share this post