افتتاح ۱۱۸ پروژه عمران شهری در ایام دهه فجر

مهندس خلجی

افتتاح ۱۱۸ پروژه عمران شهری در ایام دهه فجر

میهن نیوز_مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: به مناسبت ایام دهه فجر ۱۱۸ پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

سعید خلجی در مراسم افتتاح و بهره برداری همزمان از پروژه های عمران شهری با تبریک دهه فجر اظهارداشت: افتتاح و بهره برداری از آسفالت ۱۷۰ معبر اصلی و فرعی با مجموع ۸۰ هزار تن آسفالت ریزی در استان زنجان ،افزایش زیربنای ساختمان های اداری و تاسیسات شهری به مساحت ۱۹۹۳ مترمربع با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان و همچنین افتتاح و بهره‌برداری از ۳۰ هزار مترمربع فضای سبز پارک از جمله برنامه‌های عمران شهری در دهه فجر بود.

وی همچنین از تخصیص و واگذاری ۶ دستگاه خودروی سنگین آتش نشانی و نردبان ۳۲ متری و افتتاح فاز یک پروژه سبزه میدان با هزینه کرد ۱۹۷ میلیارد تومان در این ایام خبر داد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در ادامه تعداد طرح‌های سرمایه‌گذاری شهری را ۹ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این پروژه‌ها نیز ۹۵ طرح عمران شهری با اعتبار ۱ هزار و ۷۷۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

خلجی اظهار کرد: در ۱۰ ماه اول سال ۱۴۰۱ نیز وجوه پرداختی از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به شهرداری های استان ۲هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال و وجوه پرداختی امور مالیاتی استان از بابت عوارض ارزش افزوده و آلایندگی به مبلغ ۹ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳۶ درصد رشد داشته است.

خبرنگار/مهران حبیبی

 

Share this post