امام جمعه زنجان: قدس، خاکریز اول مقاومت است

آیت ا... خاتمی2

امام جمعه زنجان: قدس، خاکریز اول مقاومت است

آوای میهن نیوز – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: قدس خاکریز اول مقاومت و جبهه مقاومت نیز خاکریز اول انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با قدردانی از حضور گسترده و پرشکوه مردم زنجان در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: امروز مردم احساس مسوولیت کردند و همه به معنای واقعی کلمه وارد صحنه شدند؛ مردم صاحب انقلاب هستند و تا به امروز هم حضور مردم انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام خمینی(ره) نگذاشت مسأله قدس فراموش شود و آن را جهانی کرد، گفت: هر سال علاوه بر روز قدس، در روز برائت از مشرکین هم مسأله فلسطین مطرح می شود.

حجت الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به ثمرات مقاومت در منطقه اشاره کرد و افزود: مقاومت در راه حق، نصرت و عنایت الهی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس رهنمود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بهترین علاج توطئه آمریکا در سرزمین های اشغالی در دستان نیرومند مبارزان فلسطینی است، اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت گنبد آهنین رژیم جعلی را با موشک و پهپاد در هم می شکند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه استقامت جواب می دهد، خاطرنشان کرد: اکنون سوریه از طریق مقاومت سربلند شد و دولت ها برای ارتباط با دولت سوریه صف بسته اند.

حجت الاسلام خاتمی بر ضرورت اتحاد و وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: همه در یک کشتی هستیم و آنچنانکه حاج قاسم سلیمانی گفت جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم حفظ شد و ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.

وی با بیان اینکه باید اختلاف ها را کنار گذاشت، خاطرنشان کرد: اختلاف و تفرقه خواسته دشمن است.

خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مراسم احیای شب های قدر بسیار پر رونق بود، افزود: نکته مهم، نگه داشتن ثمرات و معنویات شب های قدر است.

امام جمعه زنجان همچنین در بخشی از سخنان خود به خودداری از رفتارهای خودسرانه تاکید کرد و افزود در تمام مسائل و توطئه ها باید چنین رفتار کنیم، بحث حجاب نیز با تدبیر و برنامه جامع قابل حل است.

حجت الاسلام خاتمی به ۲۹ فروردین، روز ارتش اشاره کرد و گفت: ارتش در راه دفاع از کشور ایثارگری کرد و به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است.

Share this post