امام جمعه زنجان: نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم است

آیت ا... خاتمی2

امام جمعه زنجان: نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم است

 
آوای میهن نیوز _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بابیان اینکه نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم است، گفت: نیروی انتظامی طی سال های گذشته رشد، تعالی و ارتقای کیفیت و کمیت داشته و قوی تر شده است. 

به گزارش خبرنگارما ، آیت ا… علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان افزود: نیروی انتظامی به عنوان اولین گروه در مقابل آشوبگران سینه سپر می کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات نیروی انتظامی، اظهار داشت: در هر هفته چند تن از پرسنل این نیرو در مبارزه با مجرمان و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت می رسند و تا کنون این نیرو شهدای زیادی را برای تامین امنیت کشور تقدیم کرده است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به حضور رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و اظهار داشت: این مجمع فرصت خوبی برای بیان دیدگاهها و ایده ها است و پس از انقلاب تا به امروز همه روسای جمهور از این فرصت برای رساندن سخن ملت ایران به جهانیان بهره گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی در سازمان ملل با منطق و استدلال مواضع جمهوری اسلامی را بیان کرد همچنین در مصاحبه با رسانه ها نیز به نحو مطلوبی این موضوع انجام شد. 

آیت ا… خاتمی به تماس تلفنی رییس جمهور با خانواده مهسا امینی اشاره کرد و افزود: آیت الله رییسی اولین فردی بود که با خانواده امینی تماس گرفت و در این تماس بر اجرای عدالت و شفافیت در بررسی اتفاق رخ داده، تاکید کرد. 

امام جمعه زنجان به نحوه انعکاس فوت مهسا امینی در شبکه های اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: گستردگی انعکاس این موضوع نشان از یک برنامه داشت و فکر کردند که این فتنه قوی تر از فتنه های سال های ۹۸، ۹۶، ۸۸ و ۷۸ است.

وی با قدردانی و تشکر از مقابله امت حزب الله با آشوبگران، خاطرنشان کرد: اعتراض و اغتشاش با هم تفاوت دارد، در اعتراض شیشه نمی شکنند، آدم نمی کشند، مسجد و قرآن آتش نمی زنند؛ امنیت خط قرمز ما است و خدشه دار کردن از هیچ کس قابل تحمل نیست.


Share this post