انهدام باند تولید داروهای تقلبی در زنجان

داروی تقلبی

انهدام باند تولید داروهای تقلبی در زنجان

آوای میهن نیوز: دادستان مرکز استان زنجان از انهدام شبکه تولید دارو های تقلبی در زنجان خبر داد و گفت: این باند پس از تهیه خارج از چرخه قانونی برخی داروها از داروخانه‌ها، آنها را آسیاب کرده و پس از ترکیب به عنوان ماده اولیه قرص‌های دست‌ساز چاق کننده استفاده می‌کردند.

بهروز عباسی، در جمع خبرنگاران تصریح  کرد: یک باند تولید داروهای تقلبی که اقدام به تولید داروهای دست ساز چاقی و لاغری و با عناوین مختلف می‌کردند، شناسایی و عوامل آن  بازداشت شدند

بهروز عباسیوی در مورد جزئیات فرایند تهیه داروهای تقلبی اظهارداشت : این باند پس از تهیه خارج از چرخه قانونی برخی داروها از داروخانه‌ها، آنها را آسیاب کرده و پس از ترکیب به عنوان ماده اولیه قرص‌های دست‌ساز چاق کننده استفاده می‌کردند و این داروهای دست ساز به صورت کپسول و داخل قوطی‌های قرص به عنوان داروی شرکتی به مشتریان و مصرف‌کنندگان فروخته می‌شد.

دادستان مرکز استان  در ادامه گفت: در این راستا سه نفر دستگیر و پس از بررسی مستندات و مدارک با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

عباسی در پایان افزود: با توجه به اهمیت موضوع و در میان بودن حفظ سلامتی مردم با فوریت برای جمع‌آوری داروهای توزیع شده در بازار دستور قضایی صادر شد.

Share this post