اهدا ۳۴۵ قلم تجهیزات پزشکی توسط بانک مهر ایران در زنجان

اهدا ۳۴۵ قلم تجهیزات پزشکی توسط بانک مهر ایران در زنجان

 

آوای میهن نیوز: طی مراسمی که با حضور هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در قرارگاه پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس این استان برگزار شد مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: این بانک در فاز دوم طرح شهید سلیمانی تعداد ٣۴۵ قلم به ارزش هفت میلیارد و ١٠٠ میلیون ریال به مراکز درمانی و پایگاه‌های سلامت استان اهدا کرد.

حسن خانمحمدی در آیین اهدای اقلام بهداشتی ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان افزود: کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، ترمومتر حرفه ای، پالس اکسی متر، بارکد خوان و ترالی اورژانس از جمله اقلام پزشکی اهدا شده به دانشکده های علوم پزشکی، مراکز بهداشتی و پایگاه های سلامت منتخب استان است.

وی افزود: این اقدام در فاز دوم برنامه مشارکت بانک مهر ایران در اهدای تجهیزات پزشکی مرتبط با کرونا ویروس طرح شهید سلیمانی به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان انجام شد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: مشارکت در برنامه‌های پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کرونا در همین خصوص انجام شده است.

به گفته مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان ، این بانک به عنوان نخستین و بزرگترین بانک تخصصی قرض الحسنه در حال خدمت به هموطنان شریف است.

خانمحمدی درادامه به برنامه های مرتبط با مسئولیت های اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: بانک مهر ایران در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب با مشارکت در طرح شهید سلیمانی اقدام به توزیع اقلام پزشکی کرده است.

وی افزود: با مشارکت در فاز نخست این طرح، کپسول اکسیژن، مانومتر و ترالی، دستگاه ضد عفونی کننده UV، دستگاه تب سنج لیزری و دستگاه پالس اکسی متر بین مرکز بهداشتی منتخب و پایگاه های سلامت توزیع شد.

 خانمحمدی تصریح کرد: در فاز ۲ نیز ٣۴۵ قلم به ارزش هفت میلیارد و ١٠٠ میلیون ریال، شامل کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، ترمومتر حرفه ای، پالس اکسی متر، بارکد خوان و ترالی اورژانس به استان زنجان اختصاص داده‌اند که در میان دانشکده های علوم پزشکی و مراکزبهداشتی و پایگاه های سلامت منتخب استان توزیع شد.

وی با تاکید براینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تصویب مجمع عمومی سالانه خود برای نخستین بار در کشور، وجه التزام (جریمه دیر کرد) که بر اساس قانون دریافت می شود را به انجام کارهای عام المنفعه اختصاص می دهد خاطرنشان کرد: از عموم اشخاص حقوقی و حقیقی انتظار داریم در خصوص معرفی ظرفیت ها و خدمات گسترده بانک مهر ایران در اشاعه فرهنگ قرآنی قرض‌الحسنه، اجرای بانکداری ناب اسلامی، بهبود معیشت مردم و استمرار برنامه های خداپسندانه و نوعدوستی بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی همکاری کنند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز در ادامه با تقدیر از بانک مهر ایران گفت: بانک مهر ایران درک عمیقی ازبه شرایط کرونایی دارد.

دکتر پرویز قزلباش افزود: مشارکت بانک مهر ایران در حوزه تامین سلامت شهروندان اقدامی بسیار ارزشمند است که بار دیگر بیانگر اهداف نیک اندیشانه این بانک در خدمت به مردم است.

وی اادامه داد: این نوع اقدامات و مساعدت ها به حتم می تواند زمینه آرامش بیماران کرونایی و کادر درمان را به همراه داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان تاکید کرد: همین پشتوانه عظیم مردمی، بزرگترین سرمایه برای بانک مهر ایران محسوب می‌شود که همواره در اجرای برنامه های سلامت محور پیشگام بوده است.

 

Share this post