اولویت توزیع لوازم حفاظتی بهداشتی با کادر پزشکی و درمانی استان قزوین است

حبیبی

اولویت توزیع لوازم حفاظتی بهداشتی با کادر پزشکی و درمانی استان قزوین است

معاون سیاسی استاندار قزوین :

اولویت توزیع لوازم حفاظتی بهداشتی با کادر پزشکی و درمانی استان قزوین است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت:اولویت توزیع لوازم حفاظتی بهداشتی با کادر پزشکی و درمانی استان است .

به گزارش آوای میهن نیوز ،نشست رؤسای بیمارستان های خصوصی با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا در استان به منظور تداوم فعالیت های درمانی در مطب ها و درمانگاه های خصوصی در سالن جلسات دفترمعاونت سیاسی استانداری برگزار شد .

منوچهر حبیبی در این جلسه با تقدیر از زحمات تمامی پرسنل و کادر پزشکی و درمان استان در مهار و کنترل ویروس کرونا گفت :  موقعیت استان به نحوی است که می توانست با توجه به ترددهایی که در سطح استان وجود دارد طغیان شیوع بیماری ویروس کرونا را داشته باشیم که به لطف خدا و تلاش همه پرسنل در حوزه بهداشت و درمان کنترل شد.

وی اشاره کرد : جلسات متعددی در خصوص کنترل ویروس کرونا در حوزه های مختلف برگزار شده و حدود هفت هزار خبر ,عکس ,کلیپ های مختلف در حوزه اطلاع رسانی و آموزش اصول بهداشتی از ابتدای کار تا این مدت تولید شده است .

معاون استاندار ادامه داد : کرونا نشان داد که کادر درمانی و پزشکی ، از جان خود برای سلامت مردم گذشتند که این امر قابل تقدیر است.

حبیبی با اشاره به شرایط برخی کشورهای اروپایی اظهار کرد : به لطف خداوند و زحمات کادر پزشکی و درمان ,کشور از وضعیت مناسبی برخودار است و این أمر رعایت اصول بهداشتی را از سوی مردم می طلبد.

وی تاکید کرد : در خصوص توزیع لوازم حفاظتی بهداشتی اولویت با کادر پزشکی و درمان است .

معاون استاندار در پایان خاطرنشان کرد:: فعالیت درمانی در درمانگاه های خصوصی و مطب ها می تواند به تدریج در روند درمان بیماری ویروس کرونا کمک کند  .

Share this post