بارش پراکنده برف در جاده‌های استان زنجان جریان دارد

بارش پراکنده برف در جاده‌های استان زنجان جریان دارد

آوای میهن نیوز – رییس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: هم اکنون بارش های پراکنده برف در همه مسیرهای ارتباطی این استان جریان دارد، رانندگان برای تردد در این محورها خودروهای خود را به زنجیرچرخ و دیگر لوازم زمستانی مجهز کنند.

محمد محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه همه راه‌های استان زنجان باز است و تردد در آنها جریان دارد، افزود: جاده های کوهستانی استان مه آلود بوده که این شرایط دید افقی رانندگان را کاهش داده است.

وی بر رعایت هرچه بیشتر موارد ایمنی و قوانین رانندگی از سوی رانندگان تاکید کرد و اظهار داشت: هم اکنون در محورهای مواصلاتی استان موردی از یخ‌زدگی سطح جاده گزارش نشده است.

محمدی یادآورشد: رانندگان از سرعت، سبقت و عجله در ادامه مسیر خودداری کنند و هموطنان در صورت ضرورت سفر، برای تردد از وضعیت جاده های کشور مطلع شده، از سالم بودن خودرو و پر بودن باک اطمینان داشته باشند و وسایل زمستانی اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان و مسافران هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند تا شاهد حوادث رانندگی در جاده ها نباشیم.

محمدی ادامه داد: بر اساس پیش بینی هواشناسی زنجان بارش های پراکنده برف تا آخر وقت امروز در همه مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: رانندگانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

Share this post