بازگشت تدریجی مالیات به استان زنجان/درآمد زایی روستاها باایجاد تعاونی های روستایی

استاندار

بازگشت تدریجی مالیات به استان زنجان/درآمد زایی روستاها باایجاد تعاونی های روستایی

آوای میهن نیوز- استاندار زنجان گفت: مالیات هایی که داده می شود آرام آرام به استان باز می گردد.

به گزارش خبرنگار ما، دکتر محسن افشارچی در آیین بهره‌برداری ازطرح‌های عمران روستایی ۳۱۰ روستای استان زنجان که بصورت پایلوت در روستای یامچی برگزار شد، با تاکید بر اینکه  با افزایش اعتبارات سعی می کنیم مشکلات برطرف شود، اظهارداشت:

وی با اشاره به اینکه همه تلاش دولتمردان، برای رضایتمندی مردم است گفت:  از این رو برای ایجاد و تولید درآمد در استان،  در بخش ها و مسیرهای مختلف، تلاش می کنیم.

افشارچی، تامین درآمد از محل مالیات بر ارزش افزوده را یکی از مسیرهای ایجاد درآمد برای استان عنوان کرد و افزود: برگشت و آثار مالیات هایی که مردم می دهند در زندگی مردم نمایان می شود و  بخش اعظم مالیات های دریافتی، به استان و روستاهای خودمان بر می گردد.

وی  با بیان اینکه مالیات کارخانه های بزرگ استان برای استان محاسبه می شود تاکید کرد: به زودی مالیات یک کارخانه بزرگ نیز به استان تزریق خواهد شد. 

مقام عالی دولت در استان، با اذعان به اینکه تلاش می کنیم تا از محل درآمد پسماند روی، درآمد زایی کنیم، افزود: افزایش حجم اعتبار از محل بودجه عمومی نیز از دیگر تلاش های انجام شده مجموعه مدیریت استان است.

این مسوول ارش استان ادامه داد:  امسال۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در ازای خرید گندم به کشاورزان پرداخت شد که این همت، نوعی کارگشایی بود تا در این حوزه به خودکفایی برسیم. 

وی تصریح کرد: به تلاش در راستای ایجاد تعاونی های روستایی اشاره کرد واظهارداشت: در این صورت درآمد روستاها،از طریق این تعاونی ها و با آورده روستائیان به بار خواهد نشست. 

مقام عالی دولت در ستان زنجان با بیان اینکه در دهه فجر درشهرستان زنجان، ۱۵۷ پروژه عمرانی در ۷۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد تصریح کرد: کلنگ زنی ۳۸ پروژه در ۳۷ روستا انجام می شود که  مجموع اعتبار پروژه های کلنگ زنی و قابل افتتاح یک هزارو ۴۰ میلیارد است.

  استاندار زنجان، با اشاره به اینکه  ما به عقب برنمی‌گردیم،  گفت : پرچم جمهوری اسلامی را که گستراننده عدالت در میان مردم است،  به صاحب اصلی آن امام زمان (عج)  می‌رسانیم.

گقتنی است، در  چهارمین روز از دهه مبارک فجر و میلاد حضرت علی (ع)، بهره‌برداری از طرح‌های عمران روستایی  در ۳۱۰ روستای استان زنجان بطور همزمان و بصورت پایلوت در روستای یامچی، با حضور نماینده ولی فقیه دراستان، استاندار زنجان و  جمعی از مسئولان و مردم  این روستا برگزار شد.

Share this post