باقیمانده پروژه برکت در بازه زمانی ۶ ماهه به متقاضیان واگذار خواهد شد

مسکن ملی

 باقیمانده پروژه برکت در بازه زمانی ۶ ماهه به متقاضیان واگذار خواهد شد

 
آوای میهن نیوز_ابراهیم فتحی_مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در قالب نهضت ملی مسکن در گام اول ۱۹۲ واحد مسکونی از پروژه برکت را به متقاضیان تحویل داد، گفت: ۵۵۲ واحد مسکونی هم در بازه ۶ ماهه امسال به متقاضیان تحویل داده می شود.
 اصغر اسماعیلی در گفتگوی خبری با خبرنگاران ،با بیان اینکه استان زنجان در قالب نهضت ملی مسکن در اولین مرحله ۱۹۲ واحد مسکونی پروژه برکت را به متقاضیان تحویل داد، گفت: پروژه برکت در کوی نصر زنجان به تعداد ۷۴۴ واحد بارگذاری شده است.
وی ابراز کرد: مابقی واحدهای مسکونی پروژه برکت به تعداد ۵۵۲ واحد در بازه زمانی ۶ ماهه امسال با تکمیل واحدهای مسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.
واگذاری واحدهای مسکونی به آورده به موقع متقاضیان و تامین تسهیلات بستگی دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: امیدواریم در سالجاری با کمک و همراهی متقاضیان در واریز آورده و تامین تسهیلات توسط بانکهای شاهد تسریع در اجرای پروژه ها باشیم.
 اسماعیلی تاکید کرد: براساس پایش انجام گرفته توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ،پروژه هایی که درصد پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارند در سالجاری به متقاضیان واگذار خواهد شد و همچنین قابل ذکر است واگذاری واحدهای مسکونی به آورده به موقع متقاضیان و تامین تسهیلات بستگی دارد.
وی با بیان اینکه بنده شرایط اقتصادی را درک می کنم، تاکید کرد: از متقاضیان درخواست دارم نسبت به واریز به موقع آورده خود همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: خوشبختانه امسال در بازه های زمانی سه ماهه هر فصل ، با تکمیل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در استان واحدهای تکمیل شده به متقاضیان واگذار خواهد شد و واگذاری ها تا پایان سالجاری ادامه دارد.
آورده مردمی و تسهیلات بانکی دو ردیف مالی برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن هستند
اسماعیلی،با بیان اینکه آورده مردمی و تسهیلات بانکی دو ردیف مالی برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن هستند،بیان داشت: هر دو  ردیف مالی مکمل هم هستند چرا که اگر متقاضیان آورده خود را به موقع پرداخت کنند به تبع پیشرفت فیزیکی خوبی در پروژه ایجاد می شود وهمچنین تسهیلات بانکی هم براساس درصد پیشرفت فیزیکی پروژه تزریق می شود.
وی همراهی بانک مسکن در تامین تسهیلات بانکی برای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان را مطلوب اعلام کرد و یاد آورشد: خوشبختانه در استان همه واحدهای نهضت ملی مسکن که تخصیص پروژه شدند تسهیلات لازم تخصیص یافته و در این خصوص مشکلی نداریم.
 افزایش قیمت برخی از مصالح ساختمانی مانع مهم در اجرای کندی پروژه های نهضت ملی مسکن 
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ،تاخیر در واریزی آورده توسط متقاضیان را مانع مهم در تاخیر در اجرای پروژه ها یاد کرد و گفت؛ اگر واریزی آورده متقاضیان به موقع نباشد به تبع اتمام پروژه ها هم با تاخیر خواهد بود، بنابراین متقاضیان همراهی خود را با ما بیشتر کنند و ما خدمتگزار مردم هستیم و با جان و دل برای خانه دار شدن سریع متقاضیان تلاش می کنیم.
اسماعیلی با بیان اینکه افزایش قیمت برخی از مصالح ساختمانی مشکل  و مانع مهم  دیگر در اجرای کندی پروژه های نهضت ملی مسکن درسال گذشته بود،ابراز داشت: از ظرفیت و توان مالی سازندگان استفاده شده تا این موانع کم شود و در سال جاری هم با توجه به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری «مهار تورم ،رشد تولید» اداره کل راه و شهرسازی استان در بحث تولید مسکن جهاد گونه فعالیت خواهد کرد و برای ساخت سریع واحدهای مسکونی پیگر افزایش میزان تسهیلات و کاهش آورده مردمی است.

Share this post