باند سارقان خودرو در زنجان درهم شکست

باند سارقان خودرو در زنجان درهم شکست

 

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اعضای باند سارقان خودروها از سوی ماموران پلیس آگاهی این استان دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودروی سواری پراید در سطح شهر زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با سرقت آگاهی زنجان با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات گسترده پلیسی، موفق به شناسایی یک نفر از سارقان شدند و پس از تحت نظر گرفتن مخفیگاه نامبرده ۲ همدست این سارق را نیز در یک فرصت مناسب به دام قانون انداختند.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انجام بازجویی فنی و تخصصی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت خودروی سواری پراید اعتراف کردند که این خودروهای سرقتی نیز از آنان کشف شد.

 رحمتی به رانندگان توصیه کرد، از پارک خودرو در مکانهای خلوت و تاریک به جد خودداری کنند و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌های موجود در سطح شهرها پارک کنند و موارد امنیتی ازجمله بستن قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال را جهت به حداقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت کنند.

دزد دوچرخه ها در شهرستان ابهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: با توجه به افزایش سرقت دوچرخه در سطح این شهرستان و با بررسی‌های تخصصی در خصوص شگرد سرقت ها، موضوع در دستور کار پلیس ابهر قرار گرفت.

سرهنگ محمد مهدیخانی، افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ بازار شهرستان ابهر پس از انجام تحقیقات و کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی سارق شده و با دستور قضایی نامبرده را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی به سرقت پنج دستگاه دوچرخه در سطح این شهرستان اعتراف کرد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: شهروندان توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی‌تر گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را هرچه سریعتر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.

Share this post